Welk horloge zouden jullie kopen, budget ong 2000,-

Ik wil een horloge kopen, en heb er ongeveer 2000 voor over. Ik weet alleen echt niet wat ik moet kopen.
Er is zoveel keus, dus misschien kunnen jullie me een beetje helpen.

Bedankt

Het maakt mij trouwens niet uit of het tweedehands is

Wat vind je van deze ?

Groet Peter

Kijk eens in dit draadje
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,19154
, de OP had een bij identiek dilemma (zelfde budget).

Breitling Colt automatic
Rolex Airking uit 2003
Cartier Tank of Santos

Ik vind de Tag iets te grof, en hou niet echt van een metalen band.
Maar bedankt voor de suggestie. Ik vind Breitling erg mooi, maar dan vooral de navitimer.
Deze ligt alleen buiten mijn budget, helaas.

Even doorsparen voor 2300 euro kan je die toch wel ergens op de kop tikken?

Een nieuwe Breitling Navitimer koop je voor 2600,-. Is toch ongeveer 2000,-?

De vintage Navitimer waar onlangs naar gelinkt werd is voor ± £2400 geveild. Die was dan schijnbaar wel in erg goede toestand.

Kan je bij een horloge met een stalen band de band vervangen voor een lederen band.
Ik heb net een Chronoswiss gezien, met een stalen band. Model CH 7523C.

En als ik er niet uit kom, moet inderdaad doorsparen, maar dat heb ik er wel voor over.

Wat dacht je van een Maurice Lacroix Masterpiece?

Die Maurice Lacroix Masterpoiece is erg mooi. Hun skeleton vind ik ook erg fraai.
Bedankt voor de tip.

ik denk een omega seamaster of een breitling colt gmt , avenger seawolf met gele plaat

JLC Reverso zou mijn keus zijn in dit geval. MIsschien doorsparen voor een vd Klaauw ofzo? Weet ook niet echt wat je zoekt, moet het dik of dun zijn, groot of klein, kleur wijzerplaat, duiker, flieger of dress enz. :slight_smile:

Prep, je koopt voor 2000 euro echt een hele mooie vintage Navitimer zelfs de oude type’s met de parelrand tot plm 1960. het model erna met de kartelrand is zelfs nog goedkoper.
heb deze met parelrand 2 maanden geleden op eBay duitsland gekocht voor 1800 euro.
voordeel van deze vintage Breitlings is dat je ze eventueel makkelijk weer kan verkopen op eBay of Marktplaats.
groet, André

Die Navitimer is inderdaad in bizonder mooie gave staat, en hij is ook nog eens heel zeldzaam —
doublé kast met de wijzerplaat ook in doublé.
vandaar die vrij hoge opbrengst van 2400 pond of 3473 euro

ja van der klaauw heb je al vanaf 2450 euro, inn mijn geval zou ik drastisch op zoek gaan naar een tweedehands jaeger le coultre uit de master serie ( kan eigelijk niet voor 2000 euro, maar hard zoeken,…misschien wie weet)

Meesterfan, ik weet niet welk model id Master lijn je zoekt maar een Master Control is niet eens zo heel duur 2e hands:

http://www.olemathiesen.dk/vintage_watch.php?id=14

Omega Railmaster