Welk horlogetijdschrift

Je bedoelt een soort “reasonably priced watch” à la Top Gear?

Ga voor een Duits tijdschrift, chronos of armband uhren
Veel meer inhoud en goede rapporten. Valt me op dat in de Nederlandse tijdschriften ook veel fouten staan, soms zelf worden Quartz horloges als mechanisch omschreven :scream:

Ook mijn advies.

Dat heb ik al eens geprobeerd.
Ondanks meerdere mailtjes/klachten niet alle nummers ontvangen en het jaarboek heb ik ook nooit gezien :confused:

Echt? Wat een rukkers… Klinkt in de beschrijvingen als een mooi blad… Groupon is sowieso niet meer wat t is geweest… Twas slechts een suggestie, een slechte in dit geval :blush:

:grinning:

1 like

Je kunt een abo afsluiten met de boekhandel, die hem elke maand voor je reserveert of desnoods thuis stuurt.

1 like

Zelf heb ik enige tijd een abonnement gehad op 00/24 en soms pakte ik Watching mee. Allebei aardig voor bijvoorbeeld in de vakantie. Soms leuke interessante artikelen maar meestal een verkapte reclamefolder geschikt voor de diepe buidel.
Ook kan ik mij aansluiten bij de Duitse magazine meningen. Regelmatig kocht ik UHREN-MAGAZIN, heel wat technischer, interessante artikelen en tests. Teven goed om je Duits op te halen :wink:

Sturen ze het blad niet rechtstreeks naar een huisadres in NL?

Jawel, maar als je twijfelt over de mogelijkheden.

Ach so

In Nederlandse of Franse tijdschriften verschijnen inderdaad veel verkapte reclame artikels.

De voor mij meer interessante horloges zoals Damasko en Sinn komen zelden of niet aan bod. Zonder internet had ik mogelijk zelf geen weet van hun bestaan.

Spijtig genoeg versta ik geen Duits of Italiaans, anders zou ik die tijdschriften kopen.

Ik heb al jaren een abonnement op Watching en dat bevalt erg goed.
En de editie van deze herfst is de allermooiste ooit. Staat namelijk een klein artikeltje van mij inclusief foto in.

1 like

Welke pagina? Ga ik toch even kijken :slight_smile:

1 like

Pagina 16, ik was de gelukkige winnaar van de horlogeworkshop.

Leuk stukje :thumbsup:

1 like