Welk in 2025 geintroduceerd horloge heeft de meeste indruk op je gemaakt?

Gaaf ding. Kwam ‘m laatst bij de lokale juwelier tegen. Leuk spul. Vind ze wel aan de prijs. Komt omdat het digitaal is denk ik.

Ik vind deze erg geslaagd.

9 likes

Jui :star_struck:

4 likes

Voor mij is het deze Seiko SRPL91 “Gene Kranz”. Werd er op de foto’s eigenlijk direct verliefd op en hij laat me niet los. Toch heb ik hem nog niet aangeschaft in verband met andere aankopen, maar vermoed dat dit toch gaat gebeuren op korte termijn. Wilde hem eigenlijk eerst even passen, dus ga dat binnenkort maar doen. Leuk voor onder de :christmas_tree:

*Foto van het web [Time+Tide]

7 likes

Hele goede keuze die Seiko Chronograaf, ik vind het zo jammer dat hij geen handwinder is. En wat staat hem die zwart leren band goed, veel beter dan de meegeleverde schakels!

1 like

Omdat de 222 en de Reverso minute repeater al in het lijstje staan…

9 likes

Dat ziet er wel stoer uit. Alvast gefeliciteerd met je aanwinst :facepunch:t2:

Voor mij is het eigenlijk alleen de lay out.

Juist goud op goud vind ik wel weer prachtig :smile:

4 likes

Inderdaad een mooi horloge. Hij is wel net een tikkie groter dan de normale Ingenieur.

8 likes

Dat is dan net weer jammer. De normale is voor mij qua maat al net op het randje, maar deze is wel nog veel mooier.

3 likes

Wat @Ojjz zegt: die gouden reverso :drooling_face:

Maar ook deze 2 modale horloges van Seiko vind ik echt de moeite waard:

8 likes

14 likes

Er is weer heel veel moois uitgebracht dit jaar, helaas veel met een prijskaartje van 20, 30k en meer. Altijd maar meer heb ik de indruk. Maar uit de merken die me meer liggen qua prijsklasse, heeft GS een heel goeie indruk gemaakt voor mij dit jaar. Geen overvloed aan LE’s meer zoals vroeger, maar een aantal sterke releases in de reguliere collectie.

Mijn nummer 1 is de slgb003 en die gaat er hier zeker nog komen. Echt een prachtstuk, top uurwerk en een elegante snelverstelling in de sluiting.

image

Ik heb hem al eens gepast en de maat zat me als gegoten :smiling_face_with_three_hearts:

Er zijn nog mooie releases geweest, dus nog 2 eervolle vermeldingen (naast de Lion Tentagraph van hierboven):

De blauwe SLGW007 en SBGM257. Blauw blijft het “signature” kleur van GS en dat hebben ze hier wel heel smaakvol gebruikt imho :blush:

19 likes

14 likes

Mijn favoriet van 2025

4 likes

Inderdaad :star_struck:

8 likes