Welk klokkie draag je in het weekend

Eens een weekend variant van “het is weer woensdag”
Ik ben eens benieuwd wat voor horloge men in het weekend draagt.
Ik draag morgen (zaterdag) mijn klavertje.

Greetz Sylvia

meesta deze

Ik ga morgen een weekje op vakantie, dus

Het zwarte gevaar…

Dick

Mijn beste,

Zaterdagochtend, de allemansvriend:

Seiko 5

Zaterdagmiddag een flink stuk toeren op de fiets, in de brandende zon of in de te verwachten regen:

Seiko SKX007

Zondag, waarschijnlijk de gehele dag, mijn Classico:

Omega 30T2 SC 1947

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

leuke klok (tu)

nu draag ik nog even de goldbird ivory links en black rechts…was benieuwd welke in nu mooier vind :wink:

morgen naar stad met de speedbird, loopt toch nog van vandaag

Ik draag deze vandaag en morgen en zondag waarschijnlijk ook dan is hij weer opgeladen en mag hij weer rusten in zijn kisje

gr Pieter

Ik word zo moe nu. Ik kan geen goede foto´s maken in de avond. heb een 6 megapixel Nicon digitaal klein k*tding, wel erg mooi… Maar lijkt nergens op met flits, zonder flits geen diepte of scherpte. Heb nu mijn meesterzangertje om.B)-. zoon automaatje waar je alleen maar naar kijkt en niet weet hoe laat het is:)-D

probeer eens direct TL licht zonder flits en lange sluitertijd

@AstonMartin, je hebt gelijk, maar de kleur wordt dan geel en mijn statief van beverwijk(zwarte markt) van 5 euro kan ik niet vinden. Geen lange sluitertijd zonder statief. Mijn fout(:smiley:

brabuspower Schreef:

Ik word zo moe nu. Ik kan geen goede foto´s maken
in de avond. heb een 6 megapixel Nicon digitaal
klein k*tding, wel erg mooi… Maar lijkt nergens
op met flits, zonder flits geen diepte of
scherpte. Heb nu mijn meesterzangertje om.B)-.
zoon automaatje waar je alleen maar naar kijkt en
niet weet hoe laat het is:)-D

als je toevallig in de buurt van nijmegen woont wil ik wel een keer foto’s voor je maken :wink:

Morgen een het vijfje (Seiko) zoals ook de andere dagen(:P)

Morgen lekker sleutelen aan mijn oude auto dus geen horloge om.
Zondags meestal een horloge wat ik een tijd niet gedragen heb.

Laat ik nu in de buurt van Geleen wonen. Maar voor super foto´s van mijn zangertje heb ik een heel lekker etentje over ergens in limburg voor jouw en zeg het maar. In de tijd van de spiegel-reflexen was ik geen beginner. Maar het is net als met cd’s en platenspelers. Ik ben een purist.

a person who adheres strictly and often excessively to a tradition"B)-

Tijdens het klussen thuis:

En tijdens het uitrusten en wellicht tijdens het auto wassen als het zonnetje zondag schijnt (met een kratje Jupiler en wat vrienden en buurmannen :)o :)o :)o )

:~ Groet, Roel :~

Deze waarschijnlijk:

MVG,

Chris.

Nog ff en we posten elke dag wat we dragen:D
We ga naar m’n schoonouders en die heeft de nieuwe aanwinsten nog niet gezien, net als jullie trouwens.
Dus ik zal de Citizen Eco-Drive Perpetual Minute Repeater dragen en een paar oude russen meenemen.
En als ik wat tijd heb zal ik ook foto’s schieten en posten. Dan heeft iedereen er wat aan (hoop ik:))
(Foto van internet):

Draag meestal de Superocean op leer in het weekend,maar omdat de camping op Zandvoort weer vaste prik wordt, de stalen band maar weer tevoorschijn gehaald:

En voor naar het strand de Atlas:

en als er nog wat geklust moet worden, de tissot V8

of de Seiko chrono quartz:

voor de rest ben ik nog bezig voor een klok bij de barbecue, de bingo en het terrasje pakken.
Zucht , zo druk deze zomer!

gr Ron

Wel ja, neem alles maar mee:D

Ja, vrouw 30 paar schoenen, ik een kist klokkies:D:D:D

gr Ron

Hallo,

Vandaag ga ik in de tuin aan het werk, ik moet nog aardig wat gras afgraven, dus 1-tje op stroom:

Zondag mijn monster:

Had ik al verteld dat de band fijn draagt:D

Met vriendelijke groet,

Herman