Had misschien wat genuanceerder moeten zijn. De 2-liner heeft een gangreserve van rond de 38 uur, terwijl de 5-liner na zo’n 70 uur stil valt. Verder is het uurwerk wat nieuwer en iets minder slijtage gevoelig. Desalniettemin verkies de 2-liner anytime
LOL, dat lijkt wel n potje Snake
Ik vind t Prospex logo ook niet zo mooi op bepaalde wat klassiekere modellen, zoals de Alpinist
Maar op mn bulky Shrouded/Tuna Monster vind ik t wel weer stoer staan
Dat ze dat niet door hadden bij het ontwerpen van dat logo
Self winding rotor
Mooi ding, dat is zeker Toch had ik daar liever een andere nietszeggende uurwerk gerelateerde term gezien.
Nee,da’s exact hetzelfde.
Latijns vs Grieks.
Ja dat kan best maar ik mag het toch apart vinden. Daar gaat dit topic immers over.
Van dit topic gaat mijn OCD triggeren… Al die foto’s met logo’s die mij irriteren
Zonder twijfel het Orient logo. Hoewel ik hun horloges vaak best aantrekkelijk vind qua design, zou ik willen dat ze overal een moderner logo (zoals Orient Star) op zouden zetten.
Wat is daar mis mee??
Ik zie 6 regels…
Afgezien van het feit dat ik rondlopende tekst erg lelijk vind klopt de ronding ook niet met de plaats op de wijzerplaat; zorg dan in elk geval dat het centrum van de cirkel gelijk valt met de wijzeras; nu zie je dat het totaal niet gelijk loopt met de uiteinden van de indexen
Hmm… Maar ik vind het wel de mooiste Squale !
Ook deze is wel de mooiste vind ik!
Maar de X vind ik maar NiXs veel te groot aanwezig !
Ik denk niet dat je deze barbaroi kunt overtuigen, mede-classicus
Hetzelfde zie je op best veel oude meetklokken en wijzerplaten (b.v. van meteorologische instrumenten). Ik zie daar de charme wel van. Al teveel perfectie slaat ook dood.
Niks mis met rondlopende tekst trouwens, vind ik. Beter dan alles kaarsrecht.