Eigenlijk elke G-shock waar de complete gebruikershandleiding op het horloge vermeld staat.
Onderstaande model gehad (zowel goud als staal) maar kan er niet aan wennen…
Dat hebben toch veel van die digitale dingen? Meer tekst dan functies
Heel ernstig inderdaad!
On topic: Christopher Ward maakt mooie horloges, maar het jammere is dat ze de wijzerplaat altijd moeten voorzien van hun (lelijke) logo en een hoop tekst.
Damn. Ik heb het net ook maar even gegoogled. Can’t unsee. Wat een lelijke foto is dat.
Je was gewaarschuwd toch?
Strikt genomen zijn er in Zwitserland dan weer 4, je hebt ook nog Reto-Romaans; wordt gesproken in een klein gebied in het oosten van Zwitserland
Klopt hahaha! Maar deze full-metal modellen zien er niet ook nog eens heel goedkoop uit
Zeker!
Heeeel vroeger had ik er een (wel een goeiekope). Een hoop tekst en enkel een stopwatch en wekker erop (maar man, wat was ik er blij mee).
For fuck’s sake
Nee
Gezien je uitlatingen op dit forum interpreteer ik dit als een bevestiging dat het nieuwe Seiko 5 mooier is dan het oude.
Halios maakt prachtige horloges, maar ik vind het logo zo ‘goedkoop’ en niet passend.
Doet me altijd hier aan de denken …
Tjah, smaken verschillen dus.
Ik vind het namelijk niet lelijk, heel clean zelfs.
Het probleem is dat het ook niets zegt, je krijgt er geen gevoel bij. Te klinisch. Zo van, laten we een ‘Apple achtig’ lettertype nemen, maar geen Helvetica Neue light, dan zitten we goed.
Op de Navy-re-issue staat ‘patent pending’.
Dit zou ik op een horloge anno nu niet pruimen maar het ding is een prachtige re-issue, bijna 1:1 hetzelfde als het eind jaren '60 origineel.
Zo ging dat toen.
Zodoende vind ik de tekst juist leuk.
Niet zozeer de tekst of het logo zelf, maar meer de vlakken die worden gecreëerd om daar de merknaam op te printen. Doet me denken aan “Hier had uw merk kunnen staan”.
Dat er een reissue gemaakt wordt zonder faux patina is heel tof. Ik hou wel van een modernere variant ipv een kopie’tje.
Maar dan staat er op de plaat weer een T voor tritium aanduiding. Erg jammer.
Het gekleurde logo van Tag Heuer vind ik ook niet mooi. Liever gewoon de zwarte variant
En nog liever zie ik deze
Rechts idd vele malen mooier. Zonde zeg!