Zo´n bekend beeld die C in die C, maar kan er niet op komen… iemand?
Bedankt,
Yaffle
Zo´n bekend beeld die C in die C, maar kan er niet op komen… iemand?
Bedankt,
Yaffle
Casio?
Helaas, Casio schrijft zijn merknaam altijd volledig… nog meer suggesties?
Yaffle
Denk dat het een afgeleide is van Texas Instruments.
Freddy
maar misschien vind je op deze website het antwoord:
http://pocketcalculatorshow.com/eve/ubb.x?a=cfrm&s=1611011&f=4111001
Staat er op de achterkant niets zoals ‘‘made in Japan’’, misschien is het zo’n kermis horloge wat je met de hijskraantjes kunt winnen…? Of misschien is het een horloge van het merk Sharp, Timex??
Heb er een bericht geplaatst paul, bedankt voor de tip. Krijg net een mailtje terug van guy ball van ledwatches.net dat hij het ook niet weet, dus het kon nog wel eens een hele lastige worden…
Yaffle
Volgens mij is Hennies gedachte dat het een goedkoop digitaal horloge is niet zo gek. Ik de jaren 80 kreeg je die dingen toch overal voor praktisch niets of zelfs niets? Er zullen honderden “merken” zijn ben ik bang…
t’Is daarom dat ik verwijs naar Texas Instruments, was in die jaren de grote fabrikant van die horloges . Zal eens kijken of ik er hier nog liggen heb, ff de zolder op, god weet wat ik nog vind.
Ik ben heeeel benieuwd freddy! En je weet het, weggooien is zonde!
Yaffle
Ik heb in die tijd es een digitaal horloge gehad van het merk “Cresta”. Daar lijkt deze wel op qua “opmaak/kleur/lettertype” (maar ja, daar waren er meer van in die tijd).
Het logo zelf komt me niet bekend voor… maar de beschrijving van Henrik ( “goedkoop” ) klopt in ieder geval wel
Succes met zoeken!
Maak 'm eens open, wat staat er op de computer ?
De Cin de C waar je naar verwijst is volgens mij geen merkteken. Er hoort een stickertje op waar het merk op zat. Kan dus van alles zijn.
In eerste instantie dacht ik ook aan Cresta. Maar ik weet dat ze dit soort horloges in de jaren 80 verkochten bij de HEMA. Ik heb er ook een aantal gehad in die tijd.
Eh topic is uit 2005
Eh topic is uit 2005
Nou en? We weten het nog steeds niet.
ChronoSwiss
;):D:P
Ben ik het helemaal mee eens ik heb deze gehad. jaren 80 begin 90 werden ze inderdaad verkocht bij de hema.
Met vriendelijke groet.
N.Visser.
Hoi,
volgens mij is dit het merk Cresta.
dit werd destijds veel verkocht.
Ik heb er een horloge van hetzelfde merk, met een rekenmachine. Ik gok commodore.