Hallo allemaal,
Welk merk nato band vind je fijn?
Welke is lekker soepel met mooie afwerking?
Ik hoor graag van jullie
Alvast bedankt!
Hallo allemaal,
Welk merk nato band vind je fijn?
Welke is lekker soepel met mooie afwerking?
Ik hoor graag van jullie
Alvast bedankt!
Canvas/katoen of nylon?
Eigenlijk geen een.
Regelmatig in de wasmachine stoppen. Dan worden ze allemaal heerlijk soepel ongeacht de prijs. En veel dragen natuurlijk, komt het comfort allemaal ten goede. Net als jeans.
Liefst CNS straps, in katoen, paratrooper stijl etc. Of gewoon deze goedkope van Alie, dragen ook prima…
Seatbelt van watchbandit
Da’s perlon.
Vind erika straps wel fijn
Heb ik ook eens geprobeerd. Die vind ik juist weer te floppy en te zacht. Maar goed, het is allemaal persoonlijke smaak.
Klopt. Heb ze in diverse kleuren en maten. Dragen erg prettig. Geen nato, daar heb je gelijk in als je dat bedoelde…
Ik ook maar dat zijn geen NATO’s.
Heb 10minuutjes geleden katoenen van CNS besteld, die zijn lekker en veel keus in kleur.
Traditioneel nylon vind ik ze van Timefactors top. Wel wat beperkt in kleurkeuze en tegenwoordig door Brexit wat duurder.
Geen !
Beschadigt de bodem van je horloge .
Vind ik erg meevallen. Gek genoeg doet perlon dit meer. Maar dat duurt jaren.
Valt te zien van welke leverancier in mijn optiek. Kopen wat je zelf prettig vindt
Ik ga altijd voor de Neeto.
O, ik dacht een veto
Maar als ik het in de bol heb tijdens een zonnig weekendje slinger ik er weleens een nato op.
Putin ook…op z’n Blancpain…als ie weer eens een
uitspreekt.
Ik vind die van Bark & Jack altijd erg fijn. Mooie stof en vooral goede hardware. Het is alleen jammer dat ze zo duur zijn geworden na de Brexit.
Fijne stevige maar zachte seatbelt NATO.