Welk model Cartier?

Wie van de kenners hier weet welk model cartier op bijgevoegde foto staat?? Alvast bedankt! Bas

5

Ik ben geen kenner, maar ik mis wel de naam Cartier in de index. Maar wie weet heb ik het fout en springt er een echte kenner naar voren die je meer kan vertellen.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ik heb een ander model in gedachten

Maar ik zie al dat ze dat niet bij ieder model hebben, dus laat maar :innocent:

1 like

Normaal staat het woord Cartier ook in 1 van de indexen maar niet bij alle types.

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ik kom hem ook niet tegen en zo erg vind ik dat ook niet,want Cartier is niet echt een merk wat ik zal dragen.

Kan helaas de foto niet vergroten maar het lijkt me geen bestaand model. Komt wellicht wat in de buurt van de Ballon blue… Met een slok op.

Ook lijken de steentjes wat dof en komt de inleg van de kroon gek over.

Ik zeg fake

1 like

mwaaa…beetje maar.
https://www.google.com/search?q=cartier&espv=2&rlz=1C1AVNC_enNL582NL582&biw=1680&bih=949&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwibmbvF05PKAhXFhQ8KHfbPDbYQ_AUIBigB#tbm=isch&tbs=rimg%3ACZI9CzVPtVarIjj43gCYbzd8Azgm5T_1UnZ-CFPeXZgba5pXLpyBnbfs_1bY7upzKvSzquQeXeF7mhU4ta7fwgNjBBiCoSCfjeAJhvN3wDEc5nZqo8ft9LKhIJOCblP9Sdn4IRazjI5W_1OntMqEgkU95dmBtrmlRERXcU-CrkDpioSCcunIGdt-z9tEQJwOOH3iFlrKhIJju6nMq9LOq4RDcpUmGyD9JcqEglB5d4XuaFTixEy80SfIPj_1BCoSCVrt_1CA2MEGIEYgrlRw0Pt1_1&q=cartier%20watch%20%26%20pen%20set

1 like