Welk niet-standaard horloge vind je mooi genoeg om te dragen?

Mijne zwart… maar er zijn kleurtjes verkrijgbaar op de titanium versies :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Poeh,gelukkig maar. Geen fan van titanium:sweat_smile:

Ben niet zo van de skeleton horloges, apart zijn ze wel en deze zou ik dan nog wel eens kunnen overwegen.

1 like

Ex van mij:

6 likes

Ik vind het wat hebben

14 likes


Deze kan een tank overheen rijden…

1 like

Niet elke dag, maar wel leuk op de passende gelegenheid.

8 likes

Carnaval bedoel je? Of Halloween?

2 likes

11 likes

Leuk dingetje hoor :slight_smile:

1 like

Die schroeven trek ik echt niet.

1 like

Ik vond deze ook erg mooi alleen wel wat groot en een band zonder fijnafstelling en daarom uiteindelijk toch verkocht

Draag hem nog steeds met veel plezier, blijf je naar kijken. Saai in ieder geval niet.

6 likes

Wanneer je dit soort horloge draagt is tijd, net als alle andere dingen” irrelevant. What’s the worst that could happen? Dat je te laat komt voor je vlucht naar de seychellen? Dan koop je toch gewoon een ander vliegtuig?

De MR-G G1000B is zeker in volledig zwart niet echt standaard te noemen.

Yup.

Verhaal erachter is simpel, toen ik kinds was kreeg ik deze van een renault dealer op de F1 sport days op Spa. De mijne gedragen tot hem uiteenviel, hem voor een euro gevonden op tweedehands. Moest hem hebben, doe hem nu heel af en toe aan voor thuis te chillen.

Ik zou de Ploprof niet onder mooi scharen.
Wel onder rete stoer :sunglasses:

Ik vrees dat ik zelf in herhaling ga vallen. Had ooit es n horloge gekocht, omdat ie me wel stoer leek.
Eenmaal binnen was t toch niet helemaal mijn ding. Ik hield meer vd elegant sportive, zoals Omega zelf hun SMP300 omschreef.

Maar daar ga ik niet mee werken of klussen. Veels te bang dat ie krassen zou krijgen. Dus wat deed ik dan om, je raad het misschien al, t lelijk eendje.
En jawel, zoals verwacht zaten er toen snel genoeg krassen en butsen op. Maar toen kwam ik er achter dat ik krassen e.d. op blank metaal niet zo erg bleek te vinden. Het was vooral schade aan coating waar ik allergisch voor was.
Bovendien begon ik de slimme constructie te waarderen van hoe de kast de divers bezel beschermt, en hoe deze hoog oplopende lunette op zijn beurt weer t glas beschermt.

En zo bleef dat monsterlijk ding om de pols hangen. Tot op de dag van vandaag. En tot op Judgement Day…

4 likes

Deze :smiley::+1:

3 likes

Allebei niet standaard qua vorm lijkt me :wink:

5 likes

Deze niet-standaard genoeg?
Afgelopen weekend geveild voor CHF 1.400.000 bij Phillips in Genève.

2 likes