Op mijn Omega Seamaster PC 300 wil ik een oranje rubber band hebben (denk ik, je weet nooit hoe iets bevalt )
In eerste instantie denk ik aan Zealande, (zie foto) gezien de positieve reviews. Maar die zijn ook behoorlijk aan de prijs! Zou zonde zijn als het niet bevalt en zo’n uitgesproken kleur raak je ook niet zo maar weer kwijt hier
Ik wil geen Ali andere prul, kwaliteit is belangrijk, dus ik vraag mij af of er nog alternatieven zijn??
Kost wat maar het is echt kwaliteit
Barton Elite Silicone straps zijn ook prettig maar voelen wat dunner/minder aan dan de Hirsch. Nietemin zijn dat ook goede en fijne straps
Besef wel dat, naast natuurlijk een originele band, alleen zo’n Zealande mooi aansluit op de kast.
Als dit niet uitmaakt zijn er zat prima alternatieven.
Dit is mijn Borealis. Prima band. Dik, maar niet stug.
En heel betaalbaar.
Ja, ik ken Hirsch, heb er een gehad en dat is fijn spul! Ze hebben ook een geheel oranje band, maar wel met rechte aanzet. Dat heeft niet mijn voorkeur. Door de reactie hieronder van @echotango besef ik ineens dat de curved aanzet wellicht inderdaad alleen origineel (geen oranje) en van Zealande verkrijgbaar zijn
Die methode ken ik wel en gebruik ik ook wel eens, maar was nog niet bereid deze toe te passen in dit geval… En er was nog iets van hoop op een alternatief dat ik nog niet op t net had ontdekt
Met curved kan je idd alleen bij Zealande terecht.
Is er dan origineel Omega rubber in oranje voor deze oudere Smp’s?
Ik ken alleen die ‘dubble ridged‘ zwarte met enorme clasp
Edit: oh ja en zo’n zwarte met gesp. Maar geen oranje iig.