Welk seminar?

Beste mensen, ik wil dit komend najaar starten met een horloge cursus… Een seminar lijkt me hiervoor een mooie opstap.

Nu had ik eerst het idee om dit bij Blancier te doen, echter via dit forum ook eens bij Schaumburg & CCM Braun gekeken.

Heeft er iemand een mening of ervaring om mede een keuze te kunnen maken??

ga op 3 en 4 juli het seminar van Schaumburg doen, zal daarna verslag doen op dit forum.

Ik ben bezig met een inventarisatie van alle aanbieders van dit soort Seminars, het leek me namelijk wel een leuk forum uitje.

Hopelijk heb ik binnenkort wat meer tijd om het ook eens op een rijtje te zetten, zodat er gekozen kan worden.

ik ben benieuwd. heeft er iemand al ervaring met andere?

Hallo mensen,

Ik ben de afgelopen weken ook aan het zoeken geweest naar zo’n seminar en wil nu gaan kiezen tussen die van Lotterman&sohne of deze van Schaumburg&CCM Braun.Gewoon om meer kennis van zake te hebben.
Bij Eta kun je ook cursussen volgen maar je krijgt er geen horloge mee en het is een stukje verder weg.
Kan iemand mij vertellen wat de beste keuze is?

Alvast bedankt,

Richard.

lotterman = blancier

Jip,weet ik maar welke nou te kiezen?:S
Blancier of Schaumburg & CCM Braun.
Wat prijs betreft scheelt het niet veel en het horloge van Schaumburg & CCM Braun spreekt mij persoonlijk meer aan.
Maar het gaat er tenslotte om dat ik wat kennis op doe.

Ik zit dus met hetzelfde “probleem”. Wat helpt is dat Scheek hier in juli al ervaring mee gaat opdoen en ons hiermee kan helpen :#.

Anders blijft het toch een gevoelskeuze… dan denk ik zelf dat Schaumburg bij mij de voorkeur krijgt.

Gisteravond opgegeven voor schaumburg wacht nog op een mail van hun met de bevestiging en kostenoverzicht