En bellen
Kan nog een foto doen van hoe we m hier in Twente dragen maar dan krijg ik een ban denk ik
WowâŚ
Provincie Groningen.
Groningen is 050 
Oh⌠Dan pas Ik dat nog even aan 
Of niet⌠zocht een province waar je nog met je Rolex gewoon kunt rondlopen. En postcode tabel gaf 090 aan.
Er zijn geen plaatsen meer in Nederland waar je nog met je Rolex kunt rondlopen, dus vandaar 090; dat bestaat niet 
lag het dus toch niet aan mij⌠je kan er ook een 0900 van maken 

Zeker niet 
Ik vind het leuk om mân horloge goed te kunnen zien. Loop sowieso vaak in t-shirts en bij lange mouwen trek ik vaak de mouw van de arm waaraan ik mân horloge draag wat omhoog. Dan kunnen ik, en wie er op dat moment in de buurt is, er lekker van genieten. Want daar zijn horloges, wat mij betreft, voor! Moet zeggen dat, nu het weer wat kouder wordt, die blote arm wel wat afzien is. Maar je moet er wat voor over hebben, als watchie! 
Denken mensen echt bewust ik doe mijn mouw omhoog want dan loop ik te shinen 

Momenteel lekker mouw er over, horloge is van mij en voor mij en ik vind hem mooi, en ik heb meteen minder kans op schade.
Ik zie mijn horloge naast klokje ook als sieraad, dus schroom ook niet om 'm wat te âshowenâ. Echter, buiten zit mijn mouw er gewoon op (ben er gewoon uitermate zuinig op), maar binnen wil ie nog weleens op standje 030 (plaatje @Jurk) zitten 
Laatste tijd ook veel standje 010, maar dat komt omdat ik (helaas) weer afgevallen ben en mijn horloge van mân pols schuiftâŚ
Haha ja. Sir Jackie Stewart bijvoorbeeld. 
Ever the promoter, Stewart famously tailored his shirts a couple of inches short on his left cuff to allow his Rolex to be seen at all times.
Ik draag hem zoals hij het valt. Vandaag een hoody aan met strakke en net iets te korte mouwen, waardoor het er vanzelf achter valt.
Geen maatje groter kunnen krijgen?
LinksdragendâŚ. Op de pols dan hè 
Qua opties van de poll ben ik eigenlijk alles wel. Het is ten eerste afhankelijk van hoe lang de mouw is. Meestal begin ik met half, maar dan kruipt de mouw vaak omhoog. Als ik het warm krijg stroop ik alles op, dus tja⌠
Dan stappen we weer een ander onderwerp in wat volgens mij ook wel meer is gepasseerd hier, positie horloge tov âknobbelâ pols. Ik heb vrij aanwezige knobbel (harhar) en daardoor draag ik mân horloge relatief hoog tov de hand. Zo vallen ze nu eenmaal
, erop draagt âminder prettigâ
Oja, on topic: in principe eronder. Positie horloge blijft zoals deze is, de mouw valt zoals deze hoort te vallen. Hangt de mouw aan het horloge dan is het moment daar voor een ander horloge!
meestal half