Welk type drager zijn jullie?

Dat zijn er nog gewoon 10 hoor. Ik moet eerder zoeken naar een provincie waar dat niet kan, maar ik heb een ezelsbruggetje. eindigt met name op “Olland”.

Grappig dat een postcode-tabel met de landcode van Türkiye aan komt zetten. Dat was grote blij voor mij.

7 likes

🫣 050 had het moeten zijn. 🫣

1 like

Half.

1 like

1 like

Grünniye! Ook goed hoor. Oal goud, zoals m’n vader gezegd zou hebben.

On topic: Horloge zit nu links. Last van de rechter pols. Wegens een te zwaar horloge. Man man man man man.

2 likes

Bij lange mouwen draag ik m op mijn hand omdat mensen mijn horloge anders niet kunnen zien ik anders niet weet hoe laat het is

12 likes

Nou maak jij daar wel een leuke grap over, maar ik zie regelmatig mensen hun horloge dusdanig dragen, alsof ze een loshangende armband om hebben en waar je dan een platte hand tussen kan leggen.

1 like

Zoals dit bijvoorbeeld.

image

2 likes

Gejat van het net

Why???

1 like

Rechtsdragend.

1 like

Ik draag hem links.

Lukt het niet @fredpanarai1? :stuck_out_tongue:

1 like

Door het bewegen gaat vaak de mouw achter de pushers zitten:

3 likes

Epistel incoming?

Je zou het bijna denken lol.

2 likes

Eigenlijk ben ik ze alle 4, ligt eraan wat ik draag, korte mouwtjes, pak enz. Heb wel een schuif tic v.w.b mijn horloges.

Wat je 2e vraag betreft, geldt dat ook voor een enkelband met een tijdklok erin :rofl:

ha ha, die is goed, het eerste wat mij opviel waren je veters :wink:, had de rest nu groen geweest dan had ik gedacht dat de Hulk in de stad was die een Hulk om de pols had :wink:

Ja hoor, wel een paar nummers erachter natuurlijk maar dan zit je zo in Japan :grinning:

Ik dacht dat we maar 1 Provincie in Olland hadden, Zuid-Holland. Snap er niets meer van, Olland een Westersland met 1 provincie ZUID-Olland :rofl:
Horloge links is niet nodig hoor Chris, beide polsen een Panerai en je loopt in evenwicht en je polsen worden zo getraind :wink:

Ja hoor, maar ben een vent he kan maar 1 ding tegelijkertijd. Verplicht koffie drinken en af en toe heel snel wat typen :rofl:.
Nee Fargo, voor mijn doen heel kort :grinning:

Zo klaar en koffie half koud :rage:

3 likes

Is een rietje misschien een idee? Dan kun je je handen vrijhouden voor andere dingen. :grin: