Dat zijn er nog gewoon 10 hoor. Ik moet eerder zoeken naar een provincie waar dat niet kan, maar ik heb een ezelsbruggetje. eindigt met name op “Olland”.
Grappig dat een postcode-tabel met de landcode van Türkiye aan komt zetten. Dat was grote blij voor mij.
Nou maak jij daar wel een leuke grap over, maar ik zie regelmatig mensen hun horloge dusdanig dragen, alsof ze een loshangende armband om hebben en waar je dan een platte hand tussen kan leggen.
Eigenlijk ben ik ze alle 4, ligt eraan wat ik draag, korte mouwtjes, pak enz. Heb wel een schuif tic v.w.b mijn horloges.
Wat je 2e vraag betreft, geldt dat ook voor een enkelband met een tijdklok erin
ha ha, die is goed, het eerste wat mij opviel waren je veters , had de rest nu groen geweest dan had ik gedacht dat de Hulk in de stad was die een Hulk om de pols had
Ja hoor, wel een paar nummers erachter natuurlijk maar dan zit je zo in Japan
Ik dacht dat we maar 1 Provincie in Olland hadden, Zuid-Holland. Snap er niets meer van, Olland een Westersland met 1 provincie ZUID-Olland
Horloge links is niet nodig hoor Chris, beide polsen een Panerai en je loopt in evenwicht en je polsen worden zo getraind
Ja hoor, maar ben een vent he kan maar 1 ding tegelijkertijd. Verplicht koffie drinken en af en toe heel snel wat typen .
Nee Fargo, voor mijn doen heel kort