Welk type heb ik gekocht?

Net een presage gekocht in roermond… maar welk type heb ik nou gekocht? Heb met men domme kop dat plakkertje weg gesmeten dus wou ik hiet even polsen… ook die band zit omgekeerd aan het horloge… had eens gehoord dat dat enkel bij japanese types is?

5 likes

Geen idee, maar wel een schitterend model zeg!

Mooi! Net zo’n goeie aanbieding als bij de Hudson Bay? :smile:

1 like

Vouw of gespsluiting? IWC monteerd de vouwsluitingen ook oo deze manier en ik heb m’n Nomos ook op deze manier gemonteerd

Vouwsluiting

1 like

314… niet hetzelfde maar toch deftig denk ik? Ook staat die band op de foto bij dat topic wel in de goede volgorde… mss de europese variant

1 like

Dan kun je dat in principe zelf wijzigen (of laten doen). Ik vind dit wel mooier omdat het ‘lapje overbodige leer’ voor niemand te zien is. En het is (naar mijn ervaring) makkelijker om hem vast te maken

1 like

Ja het heeft wel wat…

1 like

Je bent het niet gewend, dat is het. Laat het eerst een tijdje zo en als je nog niet 200% overtuigd bent kan je t altijd wisselen

De band zit er op het japans op als origineel. Natuurlijk eenvoudig om te draaien. De punt vd band wijst dan naar jou ipv jouw gesprekspartner wat een teken van beleefdheid en respect is. In Europa boeit dat niet genoeg qua ritueel (beleefheid is bij ons toch wat meer relatief met alle geje en gejij :grinning:). Leuk dus om de band zo te dragen op deze japanse dresser. Veel plezier ervan

4 likes

Zeker! Prachtige dial. Kan niet stoppen met ernaar te kijken!

1 like

Ja mooi hè? :wink:

Groeten van zijn broertje! Ook net binnen! Schitterende dial. Onvoorstelbaar hoe het licht met deze “espresso martini” speelt.

Zit die band bij jou ook omgekeerd?

1 like

Nee, ik heb die ongedragen. Er zit een zwarte Hirsch op (normale manier). Mooi horloge hebben wij hè?

SSA343 is het toch?

Niet normaal! Ben aan het denken om er een grijze suede band op te dragen…

1 like

Mooi! Van www.strps.nl? Ik had een paar banden gekocht (bruin suede en bruin leer), maar die smoelen niet. Die gaan naar het blauwe gedeelte eerdaags.

1 like

Eerlijk? Die komen van aliexpress! Als je uitkijkt kan je daar belachelijk goede banden kopen