Heren/dames,
Kan iemand mij helpen achterhalen welk type Heuer dit is en waar ik een reële waarde kan opvragen ivm eventuele verkoop?
BVD voor jullie reactie
Heren/dames,
Kan iemand mij helpen achterhalen welk type Heuer dit is en waar ik een reële waarde kan opvragen ivm eventuele verkoop?
BVD voor jullie reactie
. welkom
Kan em zo 1-2-3 niet vinden. Andere Heuer’s hebben meestal het model naam boven Heuer staan.
Het lijkt op Silverstone, maar is het niet, ook geen Carrera. Ben benieuwd wat eruit komt.
Ik vind geronde vierkanten op chrono’s sowieso wel mooi. Je ziet dit een stuk minder dan vierkant mét ronde subdials.
Cool ding in elk geval.
Zonder de Tag dan.
Valjoux 7734. Hij is fijn. Chrono -20% als gangprijs (en afhankelijk van werkende staat) kom je op €1800
Stel je wilt hem echt (sneller) verkopen: €1400 (mijn opinie hein)
De benaming van dit model is toch Monza? Of zijn ze pas als Tag Heuer zo gaan heten?
Als t een monza is staat er ook op monza op de plaat. Dat is hier niet het geval. De kastvorm heeft er wel wat van weg.
Op Chrono vind je vergelijkbare exemplaren wanneer je zoekt naar ‘Heuer Monza’. Zowel met als zonder ‘Monza’ op de wijzerplaat.
Alsof je een Lancia Beta ziet zonder naamplaatje en het blijkt een Lancia type1438-22
Ik zie op chrono helemaal niks dat er op lijkt als ik op Heuer monza zoek
Ik zie er acht verdeeld over twee pagina’s. (https://www.chrono24.nl/tagheuer/monza--mod1044-2.htm)
Voorbeelden:
Zijn dit dan geen Monza’s?
Zou kunnen, maar dat is een totaal ander horloge dan die van de topicstarter.
Ja, ik zie het. Excuus voor deze topic vervuiling van moi .
Geen punt, ik kijk ook wel eens verkeerd