Welk type Omega is dit :S

Op mijn zoektocht, langs de internationale markten, werd mij het volgende Omega horloge aangeboden. Helaas onbreekt mij de kennis van deze damesmodellen dus probeer ik het nog maar een keer bij jullie.

Het gaat om een 18k gouden damesmodel (constellation of zoiets :S ?). Het horloge mist de kroon en de verkoper vraagt aan mij wat het dan waard is en wat ik ervoor wil geven. Ik kan natuurlijk zeggen 100 Euro, maar dan heeft hij wel door dat hij bij de neus wordt genomen.

Dus mij vragen zijn:

  • (Her)kent iemand dit horloge
  • Wat zou het minimaal moeten kosten

Alvast bedankt voor jullie zeer gewaardeerde input. (tu)


Ik heb de verkoper gevraagd om betere foto’s, maar ik betwijfel of hij die kan maken.

ziet er inderdaad uit als Constellation met steentjes… Maar op basis van deze foto kun je het m.i niet kopen, kan zo fake zijn als wat.

Ha, wat een leuk wederzien.
Vergelijk het eens met mijn foto’s van toen :slight_smile:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,77089,77089#msg-77089

Ja, van de foto kopen zou ik inderdaad niet doen. Maar ik kan hem ophalen in Brussel en dat is het ritje misschien waard.

Als je naar Brussel gaat, kan je beter naar Leonidas chocolaatjes gaan halen dan dat je dit kreng koopt

Hij lijkt er inderdaad wel heel erg veel op. Bedankt Maurits, dat bespaard me weer een ritje. Ik wacht nog even de betere foto’s af, voordat ik de verkoper vertel dat hij de boel loopt te neppen.