Welk type Omega is dit?

Voor de vrouw opzoek naar een horloge, nu liet ze de onderstaande afbeelding zien, en ik heb hem op chrono ook gevonden.

Ik kan echter nergens een typenummer oid vinden om verder te kunnen kijken want nu kom ik niet verder dan alleen deze. (Lijkt mij sterk dat er op heel de wereld maar eentje te koop staat)

Ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen. Gelukkig heb ik nog twee maanden tot haar verjaardag😅

4 likes

511.0473 uit de Vendôme serie. Jaren 90 iig

2 likes

Dankje voor je snelle reactie. Alleen als ik op deze ref. Zoek krijg ik wel de ellipse vorm van de kast maar andere lugs, meer de “standaard” lugs zeg maar

Dan moet je even verder zoeken met variaties op deze ref

2 likes

Ga ik zeker doen :v:t2:

1 like

Ik kom er zelf helaas niet uit, wellicht iemand nog een suggestie?

Al met Google image search of Google lens gezocht?

Zeker weten, maar helaas zonder succes. Alleen een of twee oude advertenties maar ook zonder nummers.

Chat wordt je ook niet veel beter van. “Vintage dames omega” komt die mee Enzo😂

1 like

https://www.omegawatches.com/vintage-watches

Je kunt op de site van Omega zelf zoeken. Op allerlei kenmerken. Maar data bank is niet volledig. Ik kon die van jou nog niet direct vinden.

1 like

Stom dat ik hier niet eerder aan dacht. Volg de link voor een schatkist aan oude catalogi: http://old-omegas.com/
Hier moet je grasduinen in de folders van jaren 80. Kan je gelijk kijken of er een exemplaar tussen zit die op je eigen wensenlijst kan :sunglasses:

2 likes

Kijk super, ik ga vanmiddag even zoeken✌🏻

1 like

Tnx! Ga vanmiddag even verder speuren :v:t2:

1 like

Hoe je niet te doen, komt deze niet voor.

1 like

Ik zit eens naar die achterkant te kijken, maar die gravering… Ik zou nog even verder kijken. Wat soms helpt is om te zoeken op een gedeelte van het referentie nummer dus 511.04 bijvoorbeeld. Zoals @Plees ook aangaf.

2 likes

Op de baai staat er ook 1 (die er op lijkt) voor 1/3 van de prijs van Chrono.

1 like

Heb je een link toevallig of waar kan ik het vinden? Nog nooit van “de baai” gehoord moet ik eerlijk bekennen😅

1 like

Ebay😉

2 likes

De link doet het geloof ik niet. Als je op e bay het nummer in typt dan moet ie tevoorschijn komen;
eBay-objectnummer: 298504320195

Oké oké, ik voel me even dom dat ik deze niet snapte😂

Maar Tnx! Ik ga gelijk even kijken

2 likes

Gevonden en ziet er goed uit. Eens kijken hoe het contact is en of ik dan de gok durf te nemen😅

2 likes