Voor de vrouw opzoek naar een horloge, nu liet ze de onderstaande afbeelding zien, en ik heb hem op chrono ook gevonden.
Ik kan echter nergens een typenummer oid vinden om verder te kunnen kijken want nu kom ik niet verder dan alleen deze. (Lijkt mij sterk dat er op heel de wereld maar eentje te koop staat)
Ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen. Gelukkig heb ik nog twee maanden tot haar verjaardag😅
Dankje voor je snelle reactie. Alleen als ik op deze ref. Zoek krijg ik wel de ellipse vorm van de kast maar andere lugs, meer de “standaard” lugs zeg maar
Stom dat ik hier niet eerder aan dacht. Volg de link voor een schatkist aan oude catalogi: http://old-omegas.com/
Hier moet je grasduinen in de folders van jaren 80. Kan je gelijk kijken of er een exemplaar tussen zit die op je eigen wensenlijst kan
Ik zit eens naar die achterkant te kijken, maar die gravering… Ik zou nog even verder kijken. Wat soms helpt is om te zoeken op een gedeelte van het referentie nummer dus 511.04 bijvoorbeeld. Zoals @Plees ook aangaf.