welk watersporthorloge voor de vrouw

:nail_care:

200 mtr :thinking:

Ik bedoelde dat het ook een leuk ding is om buiten het water aan je pols te hebben in tegenstelling tot de meeste casio’s

1 like

Klopt! Spat van de pols af, echt een leuk horloge. :ok_hand:

Als je met watersport bedoelt met een speedboat of een andersoortig soort ijzeren sherrypaleis het water onveilig maken zou ik gewoon m’n rolex omhouden. (en in de haven blijven liggen en braaf je champagne opdrinken)

Bij echte watersport zoals zeilen, (wind)surfen, kiten, canoën, enz. NIETS aan je pols want dat is gewoon gevaarlijk.

Toen je bij zeilen geen horloge dragen noemde ondermijnde je direct ook al je andere geloofwaardigheid he …

1 like

Toch dat stukje i.v.m. canoën kanoën. :sweat_smile:

Bij wedstrijdzeilen heb je een stopwatch nodig en die draag je NIET om je pols.
En nee, geen chrono maar een echte stopwatch.
(foto van internet maar dat is waar ik in zeilde)

vrijheidsklasse

Ik zit ff in Frankrijk, lichte discrepantie idd :innocent:

Misschien even samen bij een Casio dealer gaan kijken?
Die geven graag advies hoor.

1 like

In Frankrijk stap ik uit de achtertuin de oceaan in en dan houden we het bij zeevruchten plukken :sweat_smile: dus ook niet heel spannend haha

Ik twijfelde gisterenavond nog om een soortgelijke vraag hier op het forum te stellen.

Was op zoek naar een waterdicht horloge voor mijn vrouw. Wel wat meer klassiek als een tudor/rolex oyster.

Heb uiteindelijk de groene Seiko SUR533P1 besteld!
30mm kast met 100m WR. Zijn er ook in het lichtblauw en roze.

1 like
1 like

Ja ook bijna vergelijkbaar in prijs met een g shock

2 likes

Een Swatch Sir Blue misschien? 34mm, eenvoudig, doeltreffend, kost niet veel. Is maar 3 ATM wat normaal gezien slechts spatwaterdicht is, maar bij een Swatch kan je daar prima mee zwemmen en snorkelen was mij verzekerd in de Swatch store en heb ik daarom ook regelmatig gedaan zonder problemen.

Er mag een slotje op. Het is de Citizen geworden en mevrouw is er dol op

3 likes

Foto? We zijn benieuwd!

Even snel dan

9 likes

Ha top! Toffe keuze :+1:

2 likes

Heel goede keuze!

1 like

Top! :smiley: