welk watersporthorloge voor de vrouw

M’n vrouw is op zoek naar een watersport horloge voor op vakantie en wat water activiteiten in de zomer. Zal geen duiken bij zitten. Hooguit zwemmen en snorkelen. Hoeft niet veel te kosten en gaat ook niet voorzichtig worden gebruikt dus zat zelf aan een G shock te denken. Nu ben ik daar helemaal niet in thuis en kan door de bomen het bos niet meer zien in het aanbod van Casio. Daarbij is ze ook
Nog eens 1.50 met een bijbehorende kleine pols. Welk
model zou geschikt zijn?

BVD

2 likes

Succes :four_leaf_clover: met de zoektocht

Mijn vrouw is heel blij met deze:

IMG_2885

Bekijk Citizen Promaster EO2023-00A - Dames op: Citizen Promaster EO2023-00A - Dames | bol

13 likes

eventueel ook nog kleiner in 33,5 mm

6 likes

Heh, ik kende deze maat niet. Leuk dingetje :ok_hand:

1 like

van mijn dochter:

4 likes

Harige polsen

19 likes

nee, die cashmere trui wordt wat dun…

5 likes

Klaar voor een luttele 71 eurotjes!

1 like

En voor de hele kleine polsjes, de baby G

2 likes

Je vrouw lekker gaan laten winkelen joh.:smiley:

Ik ook, maak er maar unisex van :wink:

Zeer tevreden mee. Goedkoopste vond ik bij een duiksportzaak in Nijverdal. Iets boven de €200.

7 likes

Mijn vrouw is heel blij met deze twee. 36 respectievelijk 38mm. De groene is een SUT405P1. De witte is een SRP189K1.

1 like

Victorinox maverick

Of, Tissot PR100 34mm

2 likes

Zou dan sowieso voor een baby G gaan, zoals bijvoorbeeld de MSG S200 reeks: 34mm, 100m WR, solar powered en time setting via bluetooth

Dus zoektocht is over denk ik :wink:

images

2 likes

Deze heeft wel een juiste girly-vibe en daarnaast ook nog eens een zomers horloge om niet in het water te dragen.

En klaar…

(Verkrijgbaar in elfendertig kleurencombo’s bovendien.)

En er is ook een nog kleiner Mini model met een diameter van 30mm.

1 like

Ik heb de groene S2100 cadeau gegeven aan mijn vrouw en dat is echt een heel erg mooi horloge voor een sportieve vrouw. Past heel mooi om de smalle damespols (hieronder is ie op mijn pols die ook ielig zijn btw)

1 like