Weer een dag gewerkt, weer een klant gezien met een horloge die ik zo 1-2-3 niet herkende.
Klant, midden 60, had een A Lange & Söhne om. Ik vond 'm er best gaaf uitzien, een (lichtbruin) lederen band, schat zn 39/40mm, maar daar kan ik naast zitten.
Arabische numeriek, A Lange & Söhne, stond in een boog boven op de wittige plaat. Onderin waar links en rechts twee kleine cirkels met ‘see-through’ te zien, waar je een deel van het uurwerk zag. Geen idee of dit een tourbillon was.
Ik heb niet gevraagd wat het was aan de klant, want daar was dit gesprek niet echt naar haha.
Haha weet ik heeuur, gewoon lekker genieten van de uitgesproken meningen, mooie verhalen, mooie foto’s en (soms) wijze adviezen.
Geen idee wat een hoger trustlevel dan twee nou echt doet, volgens mij is het topics verhuizen
Na nog meer zoeken, en dieper in m’n geheugen graven, weet ik praktisch zeker dat dat 'm is.
Ben blij dat ik niet vroeg of ik 'm even mocht zien omdat ik het horloge er wel gaaf uit vond zien. De man had een prima, oprecht goed lopend bedrijf, en dan met z’n horloge lopen. Clown.