Welke Activity tracker of smartwatch voor Motorola 3rd gen?

Hallo, ik ben nieuw hier en toevallig hier belandt vanwege mijn zoektocht naar een geschikte Activity tracker of smartwatch, liefst dames formaat.

Mijn telefoon is een Motorola 3rd gen. Ik had al de Mi 5 band op het oog, maar deze schijnt niet goed te connecten met dit type telefoon.

Kan iemand mij eventueel een Activity tracker of smartwatch adviseren die wel kan verbinden met mijn telefoon?

Alvast bedankt voor de reactie.

Groetjes, TP76

Een Garmin Forerunner 45s, is een dames model en ook in andere kleuren dan zwart. Mijn vrouw is er helemaal happy mee, vooral ook door de gps en persoonlijke instelmogelijkheden :sunglasses:

Ik heb zelf na de Mi Band 5 te hebben gehad, nu de Mi Band 6 en ben over beiden zeer te spreken. Of ze goed koppelen met jouw telefoon weet ik niet. Het lijkt me geen probleem zolang je maar een geschikte Android en Bluetooth versie hebt.

@TP76
Denk dat wat je ook kiest het valt en staat met de vraag of de versie van het besturingssysteem op je slimme telefoon naadloos kan communiceren met de software op de activity tracker / smartwatch van je keuze.
Een update van het besturingssysteem op je smartphone of van de software op je activity tracker / smartwatch kan alles in het honderd sturen is m’n ervaring.
Bij mij werkt de combi iPhone 7 / Garmin Fenix 5S (beiden met de meest recente updates) goed.
Terwijl m’n Activity tracker (honor band 5) na een update van het besturingssysteem van m’n iPhone de afgelegde routes (hardlopen - wandelen - fietsen) niet meer correct registreerd. Wat waarschijnlijk komt doordat m’n Activity tracker geoptimaliseerd is voor Android en niet voor iOS.

Bedankt voor het delen van jullie ervaringen en tips. Ja, het is inderdaad de vraag of een update een verbetering of verslechtering is. Ik ben er ondertussen pas achter dat mijn toestel bluetooth 4.0 heeft. Er zijn niet zoveel trackers of smartwatches die daarmee matchen. Ik zag de Xiaomi mi 2 band met goede recensies. Misschien kan ik daar iets mee…