Welke band..Help!

Ik sleep in maart mijn Seiko Turtle mee naar Dubai.
SRPC23

Er zit nu een Uncle Seiko waffle strap aan, maar deze blijft redelijk stug waardoor hij niet mooi op mijn pols blijft liggen. Zit een fractie gedraaid!

Iemand een idee wat mooi zou staan en prettig draagt. Geen staal!
Er moeten dus wel ‘fat bar springs’ in passen.
Het liefst canvas of iets dergelijks.

1 like

dubai kan best zwaar zijn voor een horlogeband dus ik zou zeggen een goede NATO, zit sterk om de pols en blijft koel (denk ik). het zou wel kunnen dat het schuurt met zand maar daar heb ik geen ervaring mee.
veel plezier in Dubai!!

1 like

Als je de waffle strap mooi vindt kan je die van Monsterwatches overwegen. Die is heerlijk soepel!

2 likes

Ik vind de Eulit Palma erg fijn op mijn SKX013. Lekker luchtig, licht en droogt snel na het zwemmen.

Dit is wel een 20mm band op een 38mm horloge natuurlijk, ik weet niet hoe het op een groter horloge staat.

2 likes

Ben alleen niet zo’n NATO freak.
Het zit al snel ‘te strak’.
Een Erika MN strap? Dragen die strak?

1 like

Erg mooi!
Heb je ook een foto van de onderzijde?

Verandering van spijs doet eten!
Voor mij oogt de waffle in combinatie met de Grey Turtle perfect, maar ik wil wel eens iets anders proberen.
Leer ook al geprobeerd, maar is het niet op deze stevige duiker.

1 like

Geen eigen foto bij de hand helaas

1 like

Heb deze canvas strap gehad van Cloverstraps:

1 like

Waar kan je deze vinden?

Erg mooi! Thnx

1 like

Naar ik meen niet en zijn ze elastisch. En anders kun je deze proberen, die heb ik ook pas besteld en is onderweg. Deze loopt niet zoals de MN onder het horloge door waardoor deze ook niet hoger komt te liggen :+1:

Een Seiko golf band :ok_hand: zit super comfortabel zeker bij warm weer …

https://www.horlogebanden.com/Duikhorlogeband-type-Citizen-Zwart-Kunststof/?classid=

//eu1.dh-cdn.netE//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netM//eu1.dh-cdn.netN//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net

1 like

Geen fan van Perlon en vind de Canvas het mooiste staan :+1:

1 like

Ervaring met de sluiting die als het ware aan de zijkant zit? Irritant of went het?

Ik neig toch naar een perlon momenteel. Gewoon om een keer te proberen :face_with_hand_over_mouth:

@LeftLiner je moet lekker doen wat je zelf wilt natuurlijk! Draag wat je prettig/mooi vindt! :smiley:

1 like

Als je al zegt een NATO te willen, waarom doe je dan geen NATO? :slight_smile: Ik stel een original Bond voor met rood/zwart/olijf.

1 like

Het liefst een ‘2 Piece’ ben ik al achter.
Wil graag de sluiting in het midden.