Boeie wat een ander ervan vindt toch ? Smaken verschillende en aangezien het jouw horloge is kies gewoon die band die jij zelf het mooiste erop vindt…
My 2 cents …
Ja, je hebt gelijk. Laten we vooral geen meningen hier op hf gaan vragen. Misschien komt er iemand zelfs met een goede reden waarom je het een of het ander wel of niet zou moeten kiezen…pfffff
Hey @merl, ik moet even bekennen dat ik je poll heb gerigged. Ik wou kijken of je vaker kon stemmen via VPN. Dat kon dus. Je moet 4 stemmen van je Endmill afhalen (wel de mooiste).
Ik vroeg me af of die poll een beetje eerlijk was maar dus niet. Grappig genoeg zie je aan het aantal keer dat er op de links is geklikt wel het juiste resultaat van de poll.
Je kan ook een poll maken in de forumsoftware zelf. Zie screenshot.
Nou ja, zoals ik het zie heb je al een keus gemaakt voor kwalitatief betere bandjes dan wat er origineel op het horloge zit… komt het eigenlijk dus puur op smaak aan (en daar valt (niet ?) over te twisten )
Even een vraagje over je SZCS004. Ik heb sinds kort de SNZH57 Fifty Fathoms hommage aangeschaft. Een versie waar ik al tijden naar zat te kijken en daarom toch maar eens de knoop doorgehakt.
Bijzonder mooi design, die combi met zwart en goud accenten is echt geslaagd. Maar hij heeft mijn hart niet gestolen omdat de overal look te glossy is (bezel met name maar ook het hardlex glas zelf versterkt dit effect).
Dit was tevens de eerste keer voor mij dat dit glossy effect een dealbreaker is voor mij.
Nu ik verder zat te kijken kwam ik de bijzonder mooie SZSC004 tegen. En mijn vraag is dan ook in hoeverre dit horloge een glossy look heeft in het echt + hoe is de diepgang / sunburst effect van de wijzerplaat?
En weet jij of de glossy look meer aanwezig is bij Hardlex ten opzichte van Saffier?
Alvast bedankt.
@Eddio
De FF komt inderdaad best glossy over, vooral door de bezel lijkt het. Ik heb dat met de Sumo niet. Naast de SZSC004 heb ik twee keer eerder er een gehad en nooit heb ik een Sumo glossy gevonden.
De sunburst is redelijk subtiel. Wat betreft je laatste vraag, geen idee eigenlijk .
Ik heb best wat foto’s van de Sumo op mijn insta staan. Deze zijn allemaal zonder filters en zouden je een goed beeld moeten geven van het horloge.
@merl
Hey super bedankt voor je reactie. Klinkt goed en het zijn duidelijke fotos. ik ga me dan maar eens verder verdiepen in de SZSC004 qua maten en kastontwerp.