Welke band voor deze Alpina? 😮

Normaal gesproken kom ik er wel uit maar bij dit model niet…
Ik wil graag een leren band die past bij deze Alpina.
Wat zou nou een mooie band hiervoor zijn?

Op het internet zijn niet veel combinaties te vinden behalve de stock stalen en de stock rubberen band.
Iemand op Facebook heeft dit model op een python Combat strap

Alvast bedankt!

1 like

Even aan @ko vragen of hij nog honkbal handschoenen leer heeft. Lijkt me een geweldige combi.

Ps. Erg mooi horloge!

1 like

Seamaster PO band? Zwart met oranje stiksel.

1 like

Mooie klok! Vind dat python wel wat!

1 like

Zoiets had ik ook in gedachten:

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=232000970105&globalID=EBAY-NL

1 like

Die python combat zier er super uit maar op staal vind ik hem ook helemaal top :+1:

1 like

Goed idee. Ik zal er eens naar kijken.

1 like

Dank voor het idee. Ik neig echter naar een wat extremere band al weet ik nog niet wat precies.

Dat was ook mijn eerst ingeving bij het zien van de foto’s.

+1 voor baseball

2 likes

Ik weer dat je leer wil maar ik denk dat de oranje Hirsch Extreme ook mooi zou zijn

Heb hem zelf op een SUN023, erg goede band

Deze, met oranje accent bij zoals deze foto :sunglasses:

1 like

Die zijn inderdaad erg mooi.
Waar kun je die kopen?

Eens bij ko horen of hij ze kan maken

Hoe zou 't staan op een oranje toad strap?

Zoiets… https://www.etsy.com/listing/276416230/22mm-orange-toad-leather-watch-strap
(Sorry, foto lukt even niet)

Simpel :slight_smile: ! Hirsch Performance zwart-oranje! Past ook goed bij het toolwatch karakter van het horloge:

Ik ga dit topic met veel interesse volgen…

Ik zat net dezelfde gedachten naar mijn pols te kijken…

1 like

+1

Mika

Gave klok overigens. Doet mij wat denken aan Rivella; een beetje vreemd maar wel lekker… :slight_smile:

1 like

Ik heb een Hirsch Performance (rode accenten) maar het model vind ik niet zo mooi staan op de Alpina. Dit komt doordat de Hirsch nogal bol is en de lugs van de Alpina helemaal plat. Een plat(ter) bandje past beter hierbij.

Poeh, een lastige. Bedankt voor de suggestie!