Hierbij vraag ik om jullie hulp en mening.
Voor mijn Seiko SARX055 ben ik op zoek naar een nieuwe band.
Ondanks ik de titanium band perfect vind aansluiten draag ik mijn horloges toch het liefst op leer of canvas Eigenlijk omdat ik het zonde om deskdives en krassen op me band te krijgen.
Nu heb ik mijn ogen gericht op de volgende banden.
Graag jullie mening of tips
Als je 'm voor een redelijke prijs vindt mag je het mij laten weten, hij staat ook op mijn lijst voor de Sarx055
Ik heb overigens ook eens nagedacht over Himalaya Aligator. Uiteindelijk denk ik dat contrast het mooist is.
Je kunt ook inspiratie opdoen door te zoeken naar lederen banden voor de snowflake
Wat is dat dan !!!
Ik weet eigenlijk niet of ik dit nou waanzinnig vind of uuhmm … ja.
In de zoektocht zag ik inderdaad deze voorbij komen op een GS.
Persoonlijk vind ik deze combinatie inderdaad veel klasse uitstralen.
maar voor nu zoek ik meer naar contrast.
Vandaag ook mijn voorkeur voor blauw om de seconde wijzer door te trekken naar de band.
In dat geval zou je ook eens bij Watchworks Haarlem kunnen kijken.
Die hebben sinds kort een eigen lijn met ‘Molequin-style’ (mijn woorden) banden, waaronder een donkerblauwe met ton-sur-ton stitching (vind ik zelf een must).
Prijs vergelijkbaar ook met Molequin.
Ze staan nog niet op de website, maar je zou Farid van Watchworks even een berichtje kunnen sturen.
Ik heb deze in het groen, vind 'm erg stug en daardoor oncomfortabel. Daarnaast glimt 'tie enorm, ziet er daarom een beetje cheapy uit. De leren bandjes van Barton daarentegen zijn top, comfortabel en goed betaalbaar!