Welke band voor seiko sna411

Hallo leute!

Ik ben erg aan t dubben welke band de nato moet gaan opvolgen bij mij seiko sna411. Ik zit zelf te dubben om voor een breitling navitimer-achtige look te gaan. Hebben jullie tips adviezen vwb banden of websites waar ik een mooie band kan vinden, budget ligt zo tussen de 20 a 30 euro.

Thx!

Ik zou als je voor een navitimer look wil gaan inderdaad geen NATO doen. Ik zou dan voor een leren band met wit stiksel gaan. (of als je gek wilt doen een leuke mesh)


Heeft wel wat, een nano.
Ik zou het niet bedacht hebben.

Ik zou denken: een milanaise, of niet te grove mesh bracelet.
Moet volgens mij goed lukken op Ebay voor minder dan een paar tientjes?

Wat dacht je van een leren pilot band?

http://www.watch-band-center.com/watchstrap-p16540h254s258-Watch-band-Tarragona.html

Ik heb hem ook op mijn pilot chrono

Succes :thumbsup:

22 mm niet wat krapjes? Lug width was 21 mm toch?

Erg fraaie band verder! :wink:

1 like

Hij is er ook in 21mm

De banden zijn van buffelleer en van goeie kwaliteit.

Grt.

Oke heb even een mail nagezonden met aanpassing van de maat. Heb o.a. bij nato’s gemerkt dat het erg nauw luistert qua maat! Thanx voor je tip, denk dat het t horloge mooi afmaakt :slight_smile:

welke nato straps zijn dat? Ik heb geprobeerd natos te gebruiken op mijn flighty, maar door de plaatsing van de springbar( erg dichtbij de case) pastte de strap niet.

Sorry, geen flauw idee.
Ik gok dat het plaatjes zijn die ik via Google had gevonden.

Hier adviseren ze curved spring bars :

https://forums.watchuseek.com/f21/seiko-sna411-nato-4548961.html#/topics/4548961

Die gele nato staat wel goed moet ik zeggen. Ik heb m nu zelf op een lichtgrijze 20mm nato en dat is ook niet mis :slight_smile:

Ik zit nog te overwegen om een groene nato te bestellen met een fijne gele streep of eventueel een lederen band zoals de onderstaande foto:

1 like

Ik heb er een echt mooie flieger band op gezet en dat zit heerlijk en staat ook, naar mijn mening dan, perfect.

2 likes