Welke blijft en waarom?

Welke blijft en waarom?

ik heb net een tweede oranje monster binnen…
graag jullie mening:

mod 1:
beadblasted incl band en bezel oranje ingevuld

of (geleende foto, excuus. hoor graag als niet mag…)
zwarte dag en datum aanpassing: (geen stalen band…)

De beadblasted is echt zo (tu) , daarom kun je beter de onderste houden dan neem ik die andere wel van je over :wink:

Je zult wel niet voor niets de headblasted bovenaan hebben gezet!
Steekr idd met kop en shoulders boven de 2e uit, buitengemeen mooi!

No contest! Beadblasted blijft.

1e.

Knuppel/hoenderhok: ik vind de tweede mooier

Ik ook! Monsters zijn al zo fraai van zichzelf :slight_smile: Lekker toch, dat ruige CONTRASTX(

Allebei eruit, u weet wel waarom! :wink:

Beadblasted. De mattere uitstraling past perfect bij het tool-karakter van de Monster. Persoonlijk zou ik de oranje-markers in de bezel wel zwart maken zoals op nummer 2 te zien is: meer contrast, oftewel meer duiker :wink:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Dank zover :slight_smile:

@ louis// een prs zeker? :slight_smile:

frenk Schreef:

Maakt niet uit, als er maar geen Seiko op staat… :wink:

oke, ze zijn beide te koop :slight_smile:

louis Schreef:

frenk Schreef:

Maakt niet uit, als er maar geen Seiko op
staat… :wink:

Wat is er mis met Seiko?
Heb pas een mpoie arctura van Dick V. overgenomen en vind het een schitterend exemplaar

frenk Schreef:

Voordat je dat doet… zet eens een zwarte chapterring in nr. 2, dat geeft een hele andere uitstraling i.c.m. de zwarte datum en wijzers (tu)

Nr. 1 viel wat mij betreft zowiezo af, beadblasting lijkt toolish maar is in werkelijkheid net zo kwetsbaar als pvd.

Ik zou zeker 2 houden, maar das puur omdat ik niet van gekleurde bezelmarkers houd

Frenk, goeie beslissing hoor, allebei te koop. Je had zulke mooie seiko’s:-), ok,ok, zoveel mensen zoveel smaken maar je kent me heh;) je had ooit zo’n mooie sawtooth geloof ik en dan nu uitgerekend de enige seiko die zijn naam echt waar maakt, Monster, van lelijkheid, zeker met die ingekleurde bezel, ziet er nep uit, ik heb helemaal niets tegen Seiko maar dat Monster met dat korte stompie als urenwijzer en die vette indices…neee, er zijn zoveel mooiere seiko’s…

Ik vind eigenlijk dat je niet mag zitten aan de basis van een oranje of zwarte Monster tenzij je duidelijk gaat modden :smiley: Nee, ik zou de bead blast wel houden, omdat het heel persoonlijk is. Moeilijk die luxe keuzes (:smiley: Good luck :~

Marco-T Schreef:

frenk Schreef:

Voordat je dat doet… zet eens een zwarte
chapterring in nr. 2, dat geeft een hele andere
uitstraling i.c.m. de zwarte datum en wijzers
(tu)

Volledig mee eens.

Mijn eerste Monster was ook de oranje met de originele band. Kan vreemd lijken, maar die ging mij vlug vervelen.

Toen heb ik deze gekocht :

Deze draag ik afwisselend op zwart rubber, oranje rubber, zwart leder en een zwarte Morellato met oranje stiksels.

En de oranje SKX781 is er vlug uit gegaan.

Die is mooi ja :slight_smile:

ik blijf nog even piekeren…