Welke box bij Omega Seamaster uit 1966?

Onlangs heb ik van een mede forumlid een gouden Omega Seamaster Deville uit 1966 overgenomen. Weet iemand van jullie welke box/case daar destijds bij hoorde? Op internet kom ik er een aantal tegen die bij dit horloge allemaal als “authentic/original” worden bestempeld.

Deze kom ik als meeste tegen, met de kartonnen onderkant:

Maar ook deze:

Of deze (erg mooi trouwens):

Maar wellicht was er wel geen specifieke box voor dit horloge, dat kan natuurlijk ook :slight_smile:

Groet Paul

3 likes

even twee betere afbeeldingen van de eerste box:

2 likes

De eerste doos Paul. Die heb ik het meeste gezien bij dit type horloge. Ik heb zelf er ook zo een bij gekocht. Mooie set! :+1:

En de 2e zou ook kunnen lijkt mij.

Hoi,

Waar kan ik dit soort doosjes vinden/waar heb jij ze gevonden?

Ik heb ook interesse in een bijpassend doosje! :slightly_smiling_face:

Ik vond ze op ebay. Ruime keus paar jaar geleden. Een nette was toen circa 80 euro.

Hoi Jaroen,

ik heb 'm nog niet, ga er een zoeken. Mijn vraag was bedoeld om erachter te komen waar ik naar moest zoeken :slight_smile: De foto’s heb ik van internet (advertenties van seamaster deville’s met box).

1 like

@Jaroen

Op de Rikketik jaren geleden heb ik het eerste model doosje gekocht in goede staat voor €30,-. Zijn overal wel te vinden en anders dus wachten op de eerstvolgende Rikkektik.

Thanks!
Ik ben nml niet voornemens €100,- voor een kartonnen doosje af te tikken via EBay! :face_with_raised_eyebrow:

Ook handig om te weten voor @parisade

1 like

Dank voor je info Omega_73!

1 like

Eerste lijkt mij een service doosje.