Welke chronograaf voor Max?

17 likes

Moet haast wel iets van heuer zijn toch?

3 likes

12 likes

Uiteraard! :person_shrugging: :blush: :racing_car: :checkered_flag: :trophy: :champagne:

14 likes

een stop watch lijkt me sowieso niet handig, wellicht een High Beat een betere optie :grimacing:

1 like

Ik begrijp de vraag van dit topic niet. Wie is Max? Geen enkele toelichting…

Edit: laat maar, de snelste Max ter wereld uiteraard.

Ja ik denk dat Max aan bepaalde sponsoren gebonden is qua keuze, tenminste voor de modellen waarmee hij in het openbaar verschijnt.

12 puntjes…

4 likes

Oh wat gun ik hem de titel! Wat heeft hij zich terug geknokt!
Een groot talent die enkel punten verspeelt als zijn bolide niet goed rijdt.

2 likes

Die gozer is zelf een chronograaf. Wat een held is die vent zeg. Jammer dat mijn vader dit allemaal niet meer mee mag maken. Die had het helemaal geweldig gevonden.

3 likes

Het zeker een held op de baan💪

1 like

Lijkt mij persoonlijk geen straf. :wink:

Het wordt heel spannend, straks! :sweat_smile:

MAX VERSTAPPEN WINS THE BRITISH GRAND PRIX!!! #BritishGP #F1

1 like

Of als hij weer eens een driftbui heeft :man_shrugging:

vaak omdat z’n auto niet goed genoeg is

Je hebt hem nog niet helemaal scherp denk ik. Volgens mij is de vraag ‘welke chronograaf doe je om voor bij het kijken naar de race’? Overigens is Max inderdaad sinds z’n start in de f1 gebonden aan de horloge/timing sponsor TH inderdaad.

Klopt

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.instagram.com/reel/Cz6tPBgMNuu/&ved=2ahUKEwi39oT-squRAxXYhv0HHZnaL-UQo7QBegQIEhAF&usg=AOvVaw1KsbZXY4g7hBOIVB5zeYw5

Ik zit er helemaal klaar voor…

3 likes

2 likes

De topic titel was me niet helemaal duidelijk en een omschrijving zat er al helemaal niet bij.

2 likes

De fans snappen elkaar wel hoor.

Ik zit ook niet voor de tv, ik kijk af en toe in het NOS blog. Maar ik heb veel respect voor Max, een op en top sportman die altijd 100% op scherp staat.