Welke dag is het vandaag?

http://www.ablogtowatch.com/hublot-big-bang-atomic-d-38-watch-proves-manliness/

De 7e?
Ow nee.
Ik geef het op…

Die radioactiviteit is misschien wel prima opspoorbaar van op afstand, dat lijkt me nog een verborgen functionaliteit gelijkaardig aan de Breitling Emergency!

Ich weet da nich ?

Ik vind het wel een leuk verzonnen artikel.

Het hangt er vanaf op welk moment je antwoord geeft op je vraag. morgen is het antwoord woensdag :#

Ogenblik Schreef:

Het hangt er vanaf op welk moment je antwoord
geeft op je vraag. morgen is het antwoord woensdag
:#

nee hoor dat hangt er vanaf waar je antwoord geeft,
morgen kan het nog steeds dinsdag zijn :#

Duidelijk een hoax.

We raden aan elke keer als je het horloge omdoet de chronograaf in te stellen zodat je de klok niet langer dan 45 a 60 minuten om hebt!:smiley:

Tuurlijk!:smiley:

Groeten.

Noel.

Wel slim gevonden; na een tijdje geef je zelf ook licht in het donker. :slight_smile:

Bert K Schreef:

Wel slim gevonden; na een tijdje geef je zelf ook
licht in het donker. :slight_smile:

en hoef je ook niet meer naar de kapper of tandarts… om maar mee te beginnen :wink:

leuk artikel. dosicomplicatie (:smiley:

overigens beetje inspiratie v o.a. panerai. sommigen die n radiomir hebbenet nog zo n lichtgevende laag, dragen em ook met mate.

:d

Ik zat al vol spanning te lezen hahaha geweldig (:smiley:

Slim gezien. (tu) Maar je kunt ook anders rederen: vergelijk het eens met een verjaardagskaart. Het gaat niet om de dag van verzenden ((de vraag) maar op de dag van aankomst van de felicitatie. (Het antwoord) Het lijkt me dus dat het er dan meer op aankomt WIE het antwoord geeft. Of waarom of waartoe… De vraag had ook kunnen zijn: welke dag WAS het vandaag en dan is het duidelijk dat het gaat om de dag waarop de vraag werd gesteld, ook al lees je die over een week. (blablahaha) :+