Gewaardeerde HFers,
Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben welke band het wint op mijn aparte Tissot Racing sport. Origineel rubber of Rios 1931 suède. Dank voor t drukken
- Origineel Tissot rubber
- Rios 1931 suède
0 stemmers
Gewaardeerde HFers,
Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben welke band het wint op mijn aparte Tissot Racing sport. Origineel rubber of Rios 1931 suède. Dank voor t drukken
0 stemmers
Plaatje…?
Pff
Ah, staan er nu in. Gestemd.
Rubbertje!! Sluit strak en mooi aan!
En ook een mooiere combinatie met die zwarte panda oogjes!
De Rios; geeft wat extra warmte aan de combinatie met de crème-witte wijzerplaat.
De rubber band sluit mooi aan… Maar de Rios zit ook heel netjes en geeft het geheel een wat luxere en warmere uitstraling. Maar dat is wat ik er van vindt
Suede
100% eens, snap je nu waarom ik deze poll aanmaakte? Kan zelf niet kiezen, maar dat is een luxe probleem, wisselen heeft ook wat
Zelf ben ik niet zo van het wisselen… maar zie wel mooie combinaties voorbij komen en deze Rios is er zeker eentje van!!!
Thnx!
Het rubber maakt er mooi een geheel van.
Is de vraag of je dit comfortabel vind dragen.
Een rally strap is misschien ook nog een optie.
Vind de aansluiting van het rubber ook het mooist!!
Het rubber is heel zacht en soepel, draagt echt comfortabel… Ik denk dat deze combi het mooiste is, maar dat ik eens iets anders wilde. Toen de Rios er eenmaal op zat vond ik dat ook heel erg mooi Wel leuk om te lezen wat een ieder er van vindt
Zeker de zwarte originele band sowieso draagt een rubberen band gewoon het meest comfortabel imho en t staat m veruit het mooist. Persoonlijk heb ik sowieso moeite met bruin in een horloge
Wat een leuk model! Dat suède maakt hem helemaal af, gaaf!
Staan beide echt heel goed. Waarom niet gewoon lekkeren wisselen aan de hand van je outfit? Band verwisselen is zo gebeurd.
Thnx, hij is heel apart ja
Thnx, ja, ik wissel ook af en toe, deze poll gedaan omdat ik nieuwsgierig was naar jullie mening!