Dit dus @Myspeedyworld… maar goed onder aan de streep zijn alle 300s winnaars in mijn ogen. En heritage verhalen genoeg
Doxa Sub
€ 2.240
Bamosss
Van een Spaanse handelaar.
Zoveel zit er niet tussen t.o.v. een verse.
Geen kans op invoer-gedoe in ieder geval?
Daar heb je dan weer gelijk in, 2k rond lijkt me prima voor die Spaanse horlogeboer
Inderdaad ja, daarom heb ik hem uit de verkoop gehaald. Ik besefte me gelukkig net op tijd dat ik er spijt van zou krijgen. Ze zijn extreem cool en er is niets zoals een Doxa.
Nou voor de grap eens 2k geboden. Wat denk je fixed price
Dank voor de link
Via Doxa ook niet.
Ik denk niet dat 'ie het daarvoor gaat doen. (geen prijsvoorstelknop)
En gelijk heb je! Misschien toch maar wat meer uitgeven dan :).
Met de Doxa 300 modellen heb ik niks mee maar de 600T vind ik dan wel weer gaaf…
Moeilijke prijsklasse voor een leuke duiker is mijn mening, succes dus met deze keuze
Ps: je had toch ook een JLC ??
Ok, ok, niet heel veel, of eigenlijk geen historie, maar wat vind je van Serica?
Wel horloges gebaseerd op heel veel historie…
Ftfy
Oh is die naar jouw gegaan ?
Haha ja die is naar @Brick. Toch te veel overlap met de speedy
Wel een mooie santos medium ervoor terug.
Super gaaf! Omgehad bij de gtg.
Super gemaakt ook. Nog niet eens zo een gek idee
maar het heeft niet het verhaal, looks van een doxa of andere duikhorloges voor mij.
Pfff de Santos is ook top maar vind de JLC ook erg gaaf maar snap je keuze qua overlap wel
Goede keus!!!
Voor dat geld koop je er gewoon twee 1 blasted en 1 gepolijst Heritage en mooie verhalen zat te vinden over Squale en met 50 atm. kan je helemaal los gaan in de watersport .
Ik vind de 300T wel cool, oranje of aquamarijn zou de voorkeur hebben! Er is alleen één ding waar ik op afhaak bij dit model, en dat zijn de wijzers. De minutenwijzer is zoveel dikker dan dat ielige urenwijzertje, brrrrr!
Persoonlijk zou ik de 200 of de 600T overwegen, maar ook dan in oranje of aquamarijn! Succes met de keuze, de cool-factor heeft Doxa sowieso!