Welke Doxa 300(t)? of toch iets anders 🤿

Dit dus @Myspeedyworld… maar goed onder aan de streep zijn alle 300s winnaars in mijn ogen. En heritage verhalen genoeg

7 likes

Doxa Sub
€ 2.240

Bamosss

1 like

Van een Spaanse handelaar. :thinking:
Zoveel zit er niet tussen t.o.v. een verse.

1 like

Geen kans op invoer-gedoe in ieder geval?

Daar heb je dan weer gelijk in, 2k rond lijkt me prima voor die Spaanse horlogeboer :grin:

Inderdaad ja, daarom heb ik hem uit de verkoop gehaald. Ik besefte me gelukkig net op tijd dat ik er spijt van zou krijgen. Ze zijn extreem cool en er is niets zoals een Doxa.

5 likes

Nou voor de grap eens 2k geboden. Wat denk je fixed price :wink:

Dank voor de link

1 like

Via Doxa ook niet.

Ik denk niet dat 'ie het daarvoor gaat doen. (geen prijsvoorstelknop)

1 like

En gelijk heb je! Misschien toch maar wat meer uitgeven dan :).

1 like

Met de Doxa 300 modellen heb ik niks mee maar de 600T vind ik dan wel weer gaaf…

Moeilijke prijsklasse voor een leuke duiker is mijn mening, succes dus met deze keuze :muscle:t2:

Ps: je had toch ook een JLC ??

1 like

Ok, ok, niet heel veel, of eigenlijk geen historie, maar wat vind je van Serica?

Wel horloges gebaseerd op heel veel historie…

9 likes

Ftfy :grin:

3 likes

Oh is die naar jouw gegaan ? :thinking::muscle:t2:

2 likes

Haha ja die is naar @Brick. Toch te veel overlap met de speedy

Wel een mooie santos medium ervoor terug.

2 likes

Super gaaf! Omgehad bij de gtg.

Super gemaakt ook. Nog niet eens zo een gek idee

maar het heeft niet het verhaal, looks van een doxa of andere duikhorloges voor mij.

1 like

Pfff de Santos is ook top maar vind de JLC ook erg gaaf maar snap je keuze qua overlap wel :facepunch:t2:

1 like

Ook in oranje verkrijgbaar!

8 likes

Goede keus!!!

1 like

Voor dat geld koop je er gewoon twee 1 blasted en 1 gepolijst :wink:Heritage en mooie verhalen zat te vinden over Squale en met 50 atm. kan je helemaal los gaan in de watersport .

6 likes

Ik vind de Doxa Sub 200 zelf eigenlijk mooier

6 likes

Ik vind de 300T wel cool, oranje of aquamarijn zou de voorkeur hebben! Er is alleen één ding waar ik op afhaak bij dit model, en dat zijn de wijzers. De minutenwijzer is zoveel dikker dan dat ielige urenwijzertje, brrrrr!
Persoonlijk zou ik de 200 of de 600T overwegen, maar ook dan in oranje of aquamarijn! Succes met de keuze, de cool-factor heeft Doxa sowieso! :+1:

1 like