Wat mij verbaast is dat je op het forum geen Stowa Prodivers tegen komt. Ik vind ze wel mooi maar misschien te groot, lug-to-lug : 50,3 en 15,6 mm dik.
Wel in titanium.
De blauwe is het mooiste vind ik maar “moet” deze niet gewoon in het oranje
Alles klopt aan deze Stowa, maar helaas die l2l inderdaad…
Heren, klopt het dat bij zowel de 300(T) als 600T enkel Aquamarine een “frosted” / poederachtige structuur heeft en de rest (m.u.v. Searambler) een gladde en/of gelakte wijzerplaat?
minpunt is alleen dat de 200 serie geen heritage heeft en een nieuw model is. Alleen de Doxa naam is dan heritage. En dat is niet wat hij volgens mij zoekt.
Hij lijkt mij ook heel gaaf, maar volgende mij is t een dikkerdje
wel Heritage bedoel je?
oh shi… meen je. Ik dacht dat die 200 serie geheel nieuw was. Oke wel Heritage maar ik gok bij lange na niet zo interessant als de sub 300 serie maar ik laat me graag nogmaals verrassen natuurlijk
Zijn gave horloges inderdaad, maar echt aan de forse kant. Zeker gezien de trend naar wat kleiner de laatste jaren. Op de bracelet draagt hij nog wat groter door de endlinks.
Met een 40 mm had Stowa misschien wel een hitje te pakken?!
De Seatime is hier wel goede vriendjes met de sub!
Gr, HJR
de vraag is dus volg je de trend of je hart!
Als het een Doxa wordt dan moet het wel toch echt een 300 worden. Dan bolle glaasje is zo tof.
Denk dat de searambler wat makkelijker te combineren is met kleuren kleding dan de pro.
Een lekkere tropic erop ofzo
Als ik een Stowa zou kiezen zou het deze zijn, all the way. Topper!
Blijft mooi!, maar moest mijn sharkhunter toch inruilen voor de prof.
Heb destijds de trekker overgehaald en voor de sharkhunter gekozen maar na een maand of 6-7 toch overgestapt.
Zou de 300 boven de 300T verkiezen. De 300T lijkt veel lomper door - dikkere kast en bezel, - kortere lugs terwijl de bracelet dezelfde is als van de 300 en hierdoor de endlinks te veel uit de kast steken.