Welkom bij de club.
Enkele suggesties.

deze heeft mijn aandacht getrokken, en heeft toch een hoog dress gehalte
gaat waarschijnlijk ook kans krijgen om mijn collectie te vervoegen
Help ons even. Wat gaat het doel zijn van deze dress watch naast je mooie
?
En wat al aangestipt is. De Tissot Gentleman en Citizen Tsuyosa Tiffany zijn geen dress watches. Klinkt alsof je op zoek bent naar een degelijk en betaalbaar all-round horloge. Klopt dat?
Ook al eens gekeken bij christopherward ? The twelve is een mooie automaat voor de range waarin je op zoek bent.
Kijk trouwens hier ook eens:
Het allermooiste van het forum, precies voor jouw budget.
Misschien eens kijken bij Mido. Niet zo bekend, maar ook uit de Swatch stal en vele met het Caliber 80 uurwerk. Bijv. in de Multifort-lijn zijn wel mooie te koop voor rond de € 1.000,-.
Ben inderdaad meer op zoek naar een allrounder, in de stijl van de Certina, Seiko en Tissot als beschreven hierboven. Maar ben zeer blij met alle tips so far!
Het doel van dit klokje is dat ik een mooie zilver horloge heb, dat ik naar werk maar ook naar een diner kan dragen.
Dit is wel een gave optie wellicht?
Welkom op HF en veel,plezier hier gewenst! Als (sinds een half jaar) blijde Tissot Gentleman bezitter, vind ik dit model een zeer goede keuze, het is eigenlijk een dresser met een tikkeltje sportief tintje, succes!
Als dresser?
Inmiddels blijkt het ook een wat sportiever horloge te mogen zijn zoals de Tissot Gentleman. Wellicht de topic titel aanpassen? Misschien heeft TS @klockmaster een idee?
Jazeker, hij mocht ook een beetje sportief zijn las ik. Deze misstaat evenmin op kantoor als op de hellingen van de K2.
Ik kan je de tissot van harte aanbevelen.
Draagt fantastisch om de pols en wijzerplaat is echt spectaculair mooi. Heb zelf de ice blue.
De stalen band voelt ook erg solide en comfortabel en heeft juiste mix van gepolijst en brushed (in my honest opinion😉).
Succes met vinden en maken keuze.
Daar dacht ik ook aan. toch meer een dresser dan de Gentleman.
Tissot een mooi merk zeker in deze prijsklasse.
Welkom bij je nieuwe verslaving, mooie collectie heb je al