Er staat een Hamilton Intra-matic in het blauwe gedeelte, één keer gedragen…
Onder de noemer beter laat dan nooit: TACK voor alle geweldige voorstellen! Heb uiteindelijk toch mijn hart gevolgd en een Hamilton Khaki Field Automatic aangeschaft. Erg blij mee! Ze worden in Zweden alleen online verkocht, dus je ziet het horloge bijna niet hier, wat het extra leuk maakt. Heb er ook twee mooie nato’s bij gekocht, maar ben toch het meest blij met de stalen bracelet die erbij zit.
Nu is het even klaar met horloge’s voor 500-1500 euro en ga ik mij opmaken voor volgend jaar eentje in de prijsklasse 3000-5000 euro; een pre-owned Seamaster 300M of Speedmaster Reduced, of een Tudor BB Burgundy is nu mijn top 3.
Hieronder even wat kiekjes. Wederom dank!
Goede keuze, prachtig en tijdloos horloge!!!
Mooi horloge, meer een GADA dan echt een dress watch.
Enjoy!
Gek genoeg gebruik ik mijn CWC G10 als mijn “dresswatch”… Dat wil zeggen dat ik hem bijna alleen bij specifieke gelegenheden gebruik. Het is een oudje uit ‘82 die nog in mooie staat is maar wel een rustig leven ziet bij mij.
Ik heb hem momenteel op een leder single pass zitten wat hem net even een tikkie formeler maakt. Ideaal bij een casual/formele outfit.
De G10 zit ruim binnen de 1K en heeft bakken historie en karakter.
Altijd mooie wrist shots! Ging jij nu de sbgx261 opnieuw kopen of zit ik er even helemaal naast?
Te groot vermoed ik
Vintage TH Carrera al overwogen?
Hieronder 2 dressy van net onder en net boven de 1000. Je kunt altijd wat van de prijs afkrijgen bij Frederique Constant.
Dank! Ja dat klopt… Die GS heeft een enorme sweet spot voor mij. De aankoop zag echter even wat “hobbels” qua beschikbaarheid dus dat duurt wat langer dan gedacht.
Maar die gaat er zeker weer komen, en dan nieuw in de stickers deze keer. Ik zie de SBGX serie overigens meer als aan daily dan een dresser.
Mooi vooruitzicht! Ja eens, een echte GADA.
Wat vind je van een Raymond Weil Tocatta 5484-STC-65001? Heb ik zelf ook en is mooi door zn eenvoud. Ik heb trouwens de 39mm uitvoering. Zie voor een indruk bijv : Raymond Weil Quartz 5484-STC-65001 Heren - 43mm
Geweldig horloge, van harte!
Deze draag ik meerdere keren per week met veel plezier. Een echte alleskunner.
Die zijn er ook in 36mm dus dat zal wel goed gaan
Die Hamilton is een heel mooie keuze, gefeliciteerd!