Welke duiker voor max €500

Heren,

Wil graag een duiker gaan kopen maar weet niet welke. Voorkeur gaat uit naar een beetje sportief/stoer horloge op een stalen band (nato of rubber mag ook)
Pols is klein tot gemiddeld (16,5cm). Dus max 44mm kast

Skx staat al in het lijstje met mogelijke keuzes :wink:

Wat is een goede keus?

2 likes

:full_moon:

Maen, Maen, Maen! De Hudson Automatic.

1 like

Beter dan de SKX. Beter dan de Stargate. Beter dan de Squale. In mijn beleving is dit het coolste, confortabelste en meest zorgeloze duikertje wat ik ooit om heb gehad. Als ik moest kiezen tussen dit, een Oris sixty five of een sub: de mini Turtle any day all day. :grin:

5 likes

Glycine Combat Sub, leverbaar in verschillende kleuren, swiss made automaat, 42mm en erg dun!

1 like

Alpina Seastrong 300 chrono

1 like

Citizen heeft ook wel wat in dit segment

4 likes

https://www.boumanonline.nl/horloges/filter/hamilton/vouwsluiting/khaki_navy

Tweedehands denk ik wel voor ongeveer 500 euro te vinden? :thinking:

2 likes

Nieuw voor net iets meer dan 500,- 2e hands ook te vinden hier op het forum.
Geweldige sunburst, safier glas, ETA uurwerk en met een hoop banden te combineren.





11 likes

top voorstel, ga je geen spijt van krijgen.

1 like

Zeker. Heb hem nu ongeveer een jaar en zeker in de zomer is deze de grote favoriet :palm_tree::beach_umbrella:

Vostok Komandirskie of Amfibia. Autowassen ging met z’n 200mtr WR vlekkeloos. :wink:
Nog geen 100,- inclusief metalen en sailcloth band.

4 likes

Wat is de gelegenheid? Is Max jarig? :joy:

Sorry ik pak m’n jas al…

Hoewel ik zelf voor een gebruikte Squale ben gegaan, zou ik een Clycine Combat sub adviseren als 42mm oke voor je is. Zelf vind ik 40mm fijner, vandaar de Squale.

5 likes

Er zijn weinig momenten zo fijn in de horlogehobby als zulke ware liefde :slight_smile:

1 like

Ga dinsdag met vakantie, dus zou het daarvoor willen kopen (levering)

1 like

Seiko sumo :+1: zou ik zelf er ook nog wel bij willen hebben.

1 like

:point_up:

Dit dus, moet te doen zijn voor je budget mss zelfs met saffier (2e hands blauwe deel)

Ik heb er nog één met saffier die best weg mag. Vrijwel altijd op CrafterBlue rubber gedragen. Bracelet bijna mint

1 like

Heb je foto’s voor mij hiervan?

1 like

Moet ik m tevoorschijn toveren. Dat wordt as zaterdag of zondag. Oké?