Hij moet eigenlijk alleen duur zijn, zodat mensen zien dat ik poen heb
Ik heb een zwak voor een opgelegd logo & indices.
Ik vind symmetrie fijn. Daarom houd ik ook niet van een datum op het horloge. Verder een interessante wijzerplaat natuurlijk. Dat kan zijn vanwege een mooie kleur sunburst of stoere subdials of zo. Er moet iets gebeuren. En als er ook nog een badass verhaal achter het horloge zit, ben ik helemaal blij.
Als er een Zenith opgelegd logo aanwezig is
Geen idee dat het begint met een R en eindigt op een X?
Maar on topic, geen idee waar het aan ligt. Omega Seamaster professioneel vond ik volkomen niks en mijn MM300 kan ik nog steeds van genieten.
Opgelegde indices!
Als ik aan een wijzerplaat zie dat hij nog met de hand is gemaakt wordt ik blij, het is daarom dat ik vooral horloges uit de 90’s heb.
Er moet een bandje aanzitten waarmee ik het om mijn pols kan dragen. Ook de tijd kunnen aflezen vind ik belangrijk. Verder vind ik een metalen kast en een doorkijkglas ook wel essentieel voor de klik.
Huh. Iedereen weet toch dat mensen zonder horloge de meeste poen hebben
- Toolwatch uitstraling
- Technologisch
- Zwarte plaat
- 200 meter waterresist en bij duiker liefst meer
- Stalen band
- Sinn
hoe zie je dat precies?
Mijn eerste indruk als ik hem voor het eerst zie en om doe. Of ik vind hem mooi of nee het is niks voor mij.
Bedankt voor de tip beste Kaas. Ik heb zelf een andere oplossing om mijn horloges te bewaren. Die van u lijkt me nogal pijnlijk en onhandig op sommige momenten. Misschien dat u zich daarom wat minder goed voelt?
Dit is wel een beauty👌
- telemeterschaal
- 24-uurs wijzerplaat
- kleiner dan 40mm
- krupp stahl band
Dit topic is gesloten gedurende 24 uur omdat het door een groot aantal leden is gevlagd.
En we kunnen weer door!
Gevlagd? Wat houdt dit in?