Welke foto had je vandaag graag willen posten?

Post hier een omschrijving van een foto die je graag had willen posten, maar die je niet mag posten omdat de foto niet jou is!

Ik begin zelf met:

Een onwijs kekke foto van een Rolex Daytona Paul Newman, stoer bij wat racing accessoires (handschoentje etc) neergelegd met een licht filtertje over de foto heen.

24 likes

Ja bummer. Geen selfies meer. :cry:

On topic: een foto van een Omega 2254 in een donker steegje in Manilla.

3 likes

Haha nice

1 like

Een foto van wat horloges, whisky, brillen en een mes

8 likes

Ik zou wel een foto willen posten van een audemars piquet royal oak met paarse wijzerplaat en een paars leren bandje terwijl ik hem om de pols heb al liggend op de vloer van een belgische snackbar.

15 likes

Oooh, die! Als je het maar laat, op deze foto heb IK het copyright :triumph:Vooraf opgemaakte tekst

2 likes

Ik had een foto willen plaatsen van een schaars geklede actrice uit een bepaalde natuurfilm met een immens achterwerk. Maar dat mag niet, los van de copyright claims.

5 likes

Naakt foto van je vrouw

2 likes

Had wel een foto willen plaatsen van Madonna, gemaakt door haar manager, die op haar ‘watch’ kijkt hoe lang ze nog moet zingen (… :roll_eyes:) op het Europees (boring) songfestival voordat ze dat miljoen krijgt.

2 likes

Die was top :joy:

1 like

Als je hem zelf gemaakt hebt mag dat gewoon hoor.

Maar on-topic:

Een mooie foto van een iced Daytona, gedragen door Mark Wahlberg.

Had zijn toestemming gevraagd, maar hij reageert niet op mijn insta-pb’s. #sterallures

Ik zou graag een foto willen plaatsen van de aangetekende brief naar een bedrijf wat fora zoals dit tracht te vervolgen voor het onschuldig plaatsen van foto’s als verdienmodel. En dan een zakje chips en een biertje opentrekken, terwijl de rechtzaak voor laster zich ontvouwt en het bedrijf compleet failliet verklaard wordt en hardwerkende beheerders van fora weer gewoon rustig kunnen slapen als er een foto gepost wordt. En een schadevergoeding krijgen voor de gemiste uurtjes slaap.

1 like

Ow en mijn mooie Hamilton field mechanical naast de brief, gewoon omdat het kan

In weze mag je dan helemaal gewoon foto’s meer plaatsen want je owned misschien wel dat horloge maar niet het bedrijf er achter dus eigenlijk moeten we voortaan het merk en logo ook blurren.

Zeau.

Deze

20 likes

:joy::+1:t2:

1 like

Nou, euh, een moderne Samurai die met zijn zwaard en aantal juristen in toom houdt met op de achtergrond een verbodsbord op het plaatsen van afbeeldingen.

Uiteraard ligt de focus op de pols van de samurai waar hij een Grand Seiko draagt met een Katanakast.

Ik zou graag een foto willen posten van een horloge met een bezel, een vergrootglasje op het glas, en met een draaiknop aan de zijkant (je weet wel om de tijd in te stellen).

Of mogen we nog wel merk namen en types noemen? :crazy_face::crazy_face:

1 like

Ik werd snipverkouden en chagrijnig wakker maar toen ik de titel van dit topic zag, vloog m’n Strepsil door de kamer van het lachen. Bedankt daarvoor :joy:

3 likes

Hebben we eigenlijk ook al eens een claim mbt copyright binnengekregen van een Aziatische krant? Of mag dat wel zolang die in een tentje ligt?

2 likes