Welke G-Shock draagt een ieder?

Vakantie horloge bij uitstek, de Mudmaster

Of deze

En dan heb ik dit oude beestje nog, dw-003 uit 1996

3 likes

Deze nu

Deze. Over grofweg een uur of twee :grin:

(Word geruild tegen de (new) Rangeman)

1 like

1 like

3 likes

Mijn beide G-SHOCKs, waarbij de linker GW9200 Riseman naar alle waarschijnlijkheid plaats gaat maken voor de rechter GW-M5610. Beide top horloges!

Mooi dat radio control, tijd van beide matcht op de seconde.

1 G-Shock in mijn bezit wel een lekker ding.

3 likes

1 like

worden er meer g-shocks geleverd met dat mes, ik zou die heel graag een keer willen kopen , het liefst icm een g-shock met een vierkante kast, voor op mn werk

Nee eenmalige uitgave van 350 stuks wereldwijd. Dus zeer beperkt.

Ik denk dat ik ze allemaal op de square na ga verkopen. Ik heb moeite met het aflezen van een negatief scherm helaas. De G-steel krijgt gewoon geen polstijd. De Rangeman twijfel ik nog over. Wel wil ik een GD350-1c kopen als ik die kan aanschaffen zonder teveel import te betalen.

3 likes

1 like

1 like

En hopelijk binnenkort deze

2 likes

De gouwe ouwe DW-6900 na 15 jaar nog steeds in full service.
Heeft wel sinds een paar jaar een nieuwe bezel.

G-SHOCK DW6900

Models DW-5600C, DW-5600E, DW-5900, DW-6600, DW-6900 are flight-qualified for NASA space travel.

1 like

Yes !!

Wat een geweldige G Shock. Draagt ontzettend fijn :slight_smile:

2 likes

Super! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Het is wel een beauty he in het echt!

1 like

Dank !
Ja echt. Ik vond hem al erg mooi in filmpjes, maar ‘in hand’ is ie echt indrukwekkend.
Ook onwijs comfortabel. Ligt mij lekker plat op de pols. En ook de lange strap is ideaal voor mij.
Ben er zeer blij mee.

Ga misschien mijn New Rangeman nog wel missen, maar denk nu al dat deze Frog meer draag tijd gaat krijgen :slight_smile:

1 like

Meen dat deze van 1995 is,heeft een hoop meegemaakt en werkt steeds nog goed.
DW-9000

2 likes

2 likes