Welke G-Shock draagt een ieder?

Solar en radio controlled. Ideaal. Gebruik hem met sporten en vakanties :+1:t2:

4 likes

Deze heb ik ook gehad: zeer prettige G met ‘vriendelijke’ afmetingen.
IRL een fantastisch mooie wijzerplaat!

1 like

Zeker, hij is kleiner dan andere G-Shocks maar óógt daarnaast ook nog eens kleiner ivm de kleinere wijzerplaat. Voor mij met smallere polsen een uitkomst :ok_hand:t2:

3 likes

Officiele haat aan plastic.
Deze dus😇

3 likes

Dat is wel handig.

1 like

Zeukerz :grin::+1:

1 like

3 likes

Sinds kort de Casio 5610…

Nu zoekende voor Een 5610 met negatief display

2 likes

Gewoon het licht uitdoen in huis: heeft hetzelfde effect. Die 5610’s zijn nog uitgerust met een oud type inversed display.

2 likes

Allebei erg fijne horloges.

4 likes

Net terug van een rondje met de motor. Dat bandje is toch wel een topaanschaf geweest en de reden dat dit horloge veel draagtijd krijgt.

3 likes

Brunchen :racing_car::racing_car::racing_car::heart:

1 like

Toch zonde dat je hem niet draagt. Is een machtig mooie klok.

1 like

Klein beetje fan…

3 likes

Mag ik vragen hoeveel het bandje gekost heeft? ik zie ze af en toe voor 100+ op ebay voorbij komen. Ik zou er graag een willen maar niet voor meer dan het horloge zelf gekost heeft.:thinking:

Af en toe komt dit bandje langs op het forum in het blauwe deel. Daar heb ik 'm ook gekocht voor een schappelijke bedrag. Anders maak je een gezocht topic aan. Mogelijk dat iemand er nog een heeft liggen.

1 like

https://www.tiktox.com/casio-bands-bezels-and-spares/gw-m5610bc-1-bracelet.html

Zal rond 80 euro komen inclusief verzending

Ik ga het deze week ook kopen voor de 5610

Ik heb er al 2x eerder gekocht. De nieuwe shop eigenaar reageert op e-mails .

1 like

Mm dat is een redelijke prijs. Nog steeds 2/3 van het horloge maar wel het overwegen waard. Dank voor je antwoord! :grinning:

1 like

Slim! Dat ga ik misschien wel doen aan het einde van de maand! Dank voor het antwoord. :grinning:

2 likes