Hi, beste leden.
Ik ben op zoek naar een G-shock waarop ik mijn whatsapp meldingen te zien krijg. Ook wil ik zien als er iemand mij belt.
Ik heb zelf geen ervaring met G-shock, dus zo doende mijn vraag. Iemand ervaring?
Hi, beste leden.
Ik ben op zoek naar een G-shock waarop ik mijn whatsapp meldingen te zien krijg. Ook wil ik zien als er iemand mij belt.
Ik heb zelf geen ervaring met G-shock, dus zo doende mijn vraag. Iemand ervaring?
Je hebt daar al een topic voor gemaakt.
De GBD serie heeft WhatsApp notificaties. Maar volgens mij geen zichtbare telefoongesprekken.
Kerel, je hebt al eenzelfde topic aangemaakt. Doe gewoon rustig, je wordt vanzelf trustlevel 3.
Die 242 dagen zijn voorbij voordat je het weet
Ik weet niet wat je bedoeling is met die opmerking. Maar ik dacht dat ik de ander had gemarkeerd als verwijderen.
Mocht je verder geen zinnige antwoord hebben op mijn vraag. Raad ik je aan om de andere topics te lezen ipv politie agentje te spelen en onnodige reacties te posten.
Lekker bezig Tarik. Vooral doorgaan
Ik raak soms die domme onnodige opmerkingen zat. En ik zie dat op meerdere topics, reacties waardoor de topic een andere wending krijgt.
Ik plaats deze topic omdat ik serieus op zoek ben naar een G shock, kom je met je “trustlevel 3 opmerking”.
De GBD200 van 115 euro is wat je nodig hebt
Al tips hierboven gekregen.
Maar mogelijk even zoeken op youtube, vaak laat men precies zien wat zn G kan. Mogelijk zit er één tussen die doet wat je zoekt!?
YouTube weet alles
Bedankt
Houd er wel rekening mee dat het meldingenscherm relatief klein is t.o.v. de horlogemaat. G-Shocks hebben nu eenmaal een forse bezel.
Tja - iedereen moet door de ontgroening hier.
Niet zo zuur doen.
Haha ja misschien reageerde ik inderdaad een beetje te fel. Excuses allemaal
Bedankt voor je tip
Kijk ook eens naar een Garmin Instinct.
Veel functioneler dan een G Shock.
Ook de Garmin apps zijn veel beter.
Of je moet per se een G Shock willen.
Nou je weet welke je nu moet hebben, topic kan weer dicht toch?
@tarikk29 er staat er nog eentje in het te koop gedeelde van dit forum, mocht je wat willen besparen.
EDIT: ah, gereserveerd zie ik nu. Excuses voor de dode mus.
Brandield (.nl) heeft de GBD200-1ER momenteel in de aanbieding voor € 115,00 ofzo.