Die ziet er inderdaad waanzinnig uit.
Mooie suggestie, had een tijd geleden naar gekeken maar was toen volgens mij nog niet leverbaar
Heb zelf ook gezocht in deze prijsklasse een tijdje terug.
Dit zijn allebei Travel GMT’s, dus geen Office GMT’s. Handig als je af en toe van tijdzone moet veranderen.
Mido Multifort Dual Time was grote kanshebber.
Uiteindelijk is het de Bulova Wilton GMT geworden.
Maar deze zijn 42 en 43mm, misschien net te groot.
Op seriouswatches zijn ook Squale GMT’s verkrijgbaar.
Weet niet of je haast hebt, anders is deze misschien interessant voor je?
Overigens vind ik zelf de Steinhart Vintage GMT zelf mooi en fijn, maar is wel een kopie en een office GMT. Voor reizen zou een true/travel GMT me prettiger lijken.
Deze is heel erg gaaf:
Erg mooi, zelfs mooier dan die hondikee versie, deze ga ik zeker meenemen in mijn overweging
Seiko wordt het dit keer niet, heb er al 2
Cw is mooi voor het bedrag.
Zoals gezegd alleen online, maar dat risico is het zeker ward Lots of pun intended en als hij niet bevalt denk ik dat je m snel kwijt bent
Edit:
Overigens is de Steinhart gmt ook een leuke optie. Alleen moet je dan wel voor lief nemen dat je dan met zo een lelijke rlx kloon rondloopt
Ik ken de zoektocht, en bij mij liep het een beetje verkeerd af.
Daar ben ik niet zo zeker van, maar je kunt hem toch terugsturen als hij niet bevalt?

Daar ben ik niet zo zeker van, maar je kunt hem toch terugsturen als hij niet bevalt?
Oh ja, volgens mij kan het ook gewoon
Moet ik ook nog invoerrechten betalen als ik via cw bestel.
Ja. Uk.
Maar volgens mij kan je die daar laten toevoegen door hen, dat moet je even checken weet ik niet helemaal zeker hoor
De lorier hyperion . Ongelovelijk compact formaat. In snap niet hoe ze een gmt in een case van minder dan 10mm dikte kunnen stoppen, terwijl bij veel andere merken ze toch echt altijd behoorlijk fors zijn.
deze is wel strak!

Moet ik ook nog invoerrechten betalen als ik via cw bestel.
Nee, is geregeld. Kost je geen euro extra. CW zegt daarover:
For countries within the UK and the EU all our prices are shown inclusive of VAT. For the EU we operate a standardised euro pricing structure, with any variation in the VAT applicable between member states is allowed for within the price you pay. Christopher Ward is responsible for paying the VAT collected at point of purchase to the appropriate local EU authority.
En geen verzendkosten.
Mss net niet haalbaar met je budget; en ook niet erg makkelijk te vinden; maar de unimatic GMT vind ik wel veel horloge voor het geld…