Goedendag, het is weer eens tijd voor een nieuwe horloge. Dit keer wil ik graag een gmt horloge, automaat, saffier en niet te groot. Ik vind de christopher ward gmt c63 hunter green echt geweldig en grote kans dat ik die ga bestellen. Zit nog te twijfelen om misschien nog te kijken naar een glycine airman.
Weten julie of er een fysieke zaak in Nederland die christopher ward verkopen. Want ik vind 1000 euro veel geld om uit te geven zonder het een keer in het echt te hebben gezien.
Hebben jullie nog andere suggesties? (Een two tone variant, bijvoorbeeld baltic vind ik zelf minder mooi)
Dank voor de suggestie, squale gaat het misschien in de toekomst worden, waarschijnlijk een onda versie. Maar net nog even gekeken op q watches maar er is geen nieuwe squale gmt editie onder de 1000 en dan gaat mijn voorkeur wel uit naar cw.
Die CW die je noemt heb ik zelf. Fantastisch ding en supergoed afgewerkt.
Er staat ook een CW World timer gmt hier te koop op het forum.
Verder zou je ook eens op Mido Ocean star gmt moeten zoeken.
Wellicht kun je er eentje bekijken bij iemand van het forum? Bestel een CW in de GBP site en niet in Euro variant. Er is altijd een 100 gbp korting voucher beschikbaar of anders Welcome als promocode
Haalt misschien niet helemaal het kwaliteitsniveau van de CW of de Glycine, maar heeft wel goeie looks en voor je budget kun je twee verschillende kleurvarianten kopen:
Heb zelf ook gezocht in deze prijsklasse een tijdje terug.
Dit zijn allebei Travel GMT’s, dus geen Office GMT’s. Handig als je af en toe van tijdzone moet veranderen.
Weet niet of je haast hebt, anders is deze misschien interessant voor je?
Overigens vind ik zelf de Steinhart Vintage GMT zelf mooi en fijn, maar is wel een kopie en een office GMT. Voor reizen zou een true/travel GMT me prettiger lijken.