Welke (goedkope) Rus?

Goed, geen een Russische horloge is natuurlijk echt duur, maar het zit als volgt:
Iemand heeft aangeboden om voor me een horloge als cadeau mee te nemen uit Rusland. Liefst zou ik een mechanische chronograaf willen, maar ik wil diegene niet op dergelijke kosten jagen. Dus kortom:

Wat is (concreet)een goede keuze als het gaat om een Russisch horloge onder de 100 Euro?

Ik heb al een Poljot Aeronavigator, een simpel Poljot handopwindertje en een Vostok Amphibia.

Met vriendelijke groet,

Stefan

Weet niet waar jouw kennis dat klokje vandaan gaat halen - ik kan 'm de diverse “malls” aanraden. Elke “Mega Mall” heeft een of twee boetiekjes met Poljot, Buran, etc… Alle Russische merken. De “Mega Malls” zijn de malls waar ook een Ikea zit. Er zijn er inmiddels meerdere rond de ringweg (MKAD). Vlak bij Sheremetevo (van waaruit je naar Schiphol kunt vliegen) zit er ook een, da’s slechts een kleine omweg.
Ik zou 'm een plaatje meegeven van de stijl die je leuk vind em 'm een budget meegeven. Voor 100 EU een Russische chrono is misschien wat krap. Denk dat je dan aan plm 150-200 EU moet denken, beetje afhankelijk van het merk en de stijl.
Blijf in ieder geval weg uit de shops bij hotels en de shops op de vliegvelden: zijn veel te duur.

Groet
Mark

Mark, bedankt voor de tips. Ik zal er zeker rekening mee houden. Maar het gaat om de oma van mijn vriendin, die in Moskou woont. Ze zegt dat ze altijd naar de fabriekswinkels gaat, zo heeft ze ook ooit een Poljot voor mee meegenomen.

Groeten,

Stefan