Welke grail watch kiezen jullie? (+-10k)

10k een grail.
Ik voel mij behoorlijk compleet qua horloge jongens, dus die 10k uitgeven aan een horloge wat een grail gevoel geeft…nee gaan we niet doen want die is er voor mij nu niet.

Dus ik hou 10k over en ga een lekker ijsje eten en ik wacht rustig af totdat ik opslag verliefd raak op een modelletje en koop die. De prijs daarvan zien we dan wel weer .

Ik heb wel een geheime liefde hoor op dit moment.
Deze ga ik zeker bekijken en passen, eerst even kijken of de verhuizing doorgaat begin volgend jaar.
Zo ja smokkel ik deze er gewoon ertussendoor als ze live mij ook zo een warm gevoel geeft.
Speel wel meteen vals, want 10k is niet echt genoeg hiervoor helaas.

1 like

Cool, ik zie dat ik die post van een jaar geleden is…vandaag zou ik misschien voor een AP Millenary 4101 gaan ofzo…en dat kan volgend jaar weer anders zijn :sweat_smile:

1 like

Een 5513… al is dat rond de 10k lastig tenzij je een puin submariner koopt.

1 like

Leuk om dit topic tegen te komen!

In openingspost had ik 11 horloges genoemd. We zijn inmiddels 2 jaar verder, het het lijstje blijft vrijwel hetzelfde!

Ik heb twee horloges van het lijstje inmiddels afgestreept:

Cross-post uit “Daytona Only” topic:


Op de MB&F watchstand is toch wel erg kicken :robot:

En ook de Hulk blijft genieten: het groen verandert erg met het licht, wat het verassend helder of juist donker kan maken.

Toch blijven er genoeg andere grails bestaan:

afbeelding (upload://sy2gcCuTbS7dqoqYURcdkzy83p2.jpeg) afbeelding|nullxnull

Om maar wat voorbeelden te noemen :roll_eyes:

Ja, ik weet het: de meeste horloges hierboven zijn over budget 10k.

Maar… wat zou je keuze zijn voor 10k? Well grail watch hebben jullie voor rond dat bedrag?!

:thinking:

1 like

Doe mij die Omega Speedmaster Apollo-Soyuz 35th anniversary maar. Geen idee wat die kost, maar erg gaaf!

1 like

Ja, goede keuze! Heel leuk, let wel erop dat op de cad back deck zwarte laag (enamel volgens mij?) er nog goed opzit, die slijt betrekkelijk snel. Er worden zelfs modellen te koop aangeboden waar de gehele zwarte details van caseback gehaald zijn…

Zoals de caseback hierboven is, zou hij moeten zijn :smile:

Een Meteorite Apollo-Soyuz voor <10k zou trouwens wel te doen moeten zijn!