Welke heeft jullie voorkeur?!

Klopt ja. Bij gelijkspel schaf ik ze allebei aan :clown_face:
Ik vind ze allebei mooi. Daarom was ik benieuwd naar jullie mening

De tweede :+1: doet me denken aan Blancpain

Edit: meer aan Patek, bedenk ik me nu achteraf:

1 like

De eerste, maar ik heb dan zelf ook weinig met Romeinse cijfers op de dialšŸ˜‰

Lastige keuze. Kastvorm van de eerste spreekt mij niet aan, maar de kleur wel. Hou niet van romeinse cijfers, maar wel van de kastvorm.

Wat zijn jouw twijfels @FrankZonderRijk ?

De blauwe is fraai en funky - en ik hou sowieso niet van romeinse cijfers op horloges. :slightly_smiling_face:

Foto 2 gestemd.
Waarom? Omdat die veel mooier is.

Als het er op aan zou komen liep ik ze allebei voorbij vanwege de kastvorm van de eerste en de romeinse cijfers van de 2e. Uiteindelijk kies ik voor de eerste omdat ik die verder wel mooi vind, vooral de blauwe wijzerplaat, Ʃn omdat deze datumfunctie heeft. Verder verwacht ik eerder aan de kastvorm dan aan die cijfers te wennen.

Dit. Ik vind die witte he-le-maal niks. De andere heeft tenminste nog wat van een retro seventies vibe.

1 like

Eerste zou bij mij de keuze zijn, zonder nadenken. Wijzerplaat spreekt me veel harder aan en ben zelf helaas geen fan van romans.

:point_up_2:+1

Met indices , want de Romeinse cijfers kloppen niet. :sob:

Best wel lastig zo om de poll in te vullen :crazy_face:

Maar goed, de 818 wat mij betreft.
Chique, tijdloos, net even anders. En met een prachtig (Pellaton) uurwerk.

Ik kan niet kiezen. De wijzerplaat, opgelegd logo en datumvenster zouden normaliter mij gelijk doen kiezen voor foto 1. Echter vind ik de kastvorm niet mooi. En al helemaal niet i.c.m. de leren band. Bij het tweede horloge matcht dit veel beter. Maar hier valt de wijzerplaat in het niet t.o.v. de eerste. Lastig. Gelukkig hebben ze hierboven al alternatieven gegeven.:grinning: Goodluck.

Absolutely de blauwe, mooie cushion case in combinatie met de blauwe dail.
:v: