Echt waar? Wat doen ze dan voor heldhaftige dingen?
Ohw, het is dus vooral jezelf even op een voetstuk plaatsen?
On topic, ik had vandaag mijn Sinn om maar geen Sinn in sinloos rondjes lopen
Echt waar? Wat doen ze dan voor heldhaftige dingen?
Ohw, het is dus vooral jezelf even op een voetstuk plaatsen?
On topic, ik had vandaag mijn Sinn om maar geen Sinn in sinloos rondjes lopen
Dit jaar helaas als toeschouwer vanwege blessure-leed. Afgelopen 3 jaar de kwart marathon gelopen en dit jaar moet er ergens een halve gaan gebeuren. Om de pols?? De Tudor;
Respect voor alle lopers, en nette tijd hoor @xanderx
“Welke horloge droegen jullie tijdens de Rotterdam Marathon?”
Geen.
Geen horloge, geen mobiele telefoon of wat voor ‘techniek’ dan ook.
“Shirt, short (+slip…), socks and shoes. That’s all.”
Vorig jaar meegedaan. Was toen qua weer bijna identiek aan dit jaar, namelijk meeste training bij koel weer en precies op de dag van de marathon ‘warm’. Ik meen vorig jaar 19 graden, dit jaar 20…
Sfeer tijdens R’dam marathon is geweldig. Leuk om die een keer te hebben gelopen. En wat @bauhaus schreef: top organisatie.
Ga voor de grap eens trailrunnen…
Of ‘gewoon’ meedoen in Marokko: de ‘Marathon des Sables’…
Kun je gelijk meteorieten zoeken !
Nee, integendeel. Ik ben al drie jaar niet meer zo heldhaftig. Het voetstuk is vandaag voor @xanderx en al die andere helden die me vandaag motiveerden om een stuk te sporten. Top jongens (en meiden), bedankt!
Het heeft toch niks met helden te maken?
Alles en iedereen is opeens een held tegenwoordig, gaat nergens over imho.
Gewoon, mijn Rolex DJ41.
Gedurende de marathon droeg ik mijn Omega Speedmaster Professional terwijl ik aan mijn biertje nipte op het terras in de voorjaarszon hier in het Nijmeegse.
Op de mariniersweg was het behoorlijk sfeervol, beetje vergelijkbaar als de alp d’huez bij het wielrennen
Heb “marathon 2020 Rotterdam” met dun potlood in mijn agenda gezet… (en een goede gum ernaast…)
Marathonlopers zijn voor mij zeker geen helden. Wel hebben ze discipline en doorzettingsvermogen. Maar dat geldt voor veel anderen ook.
Hardlopen (lange stukken) is voor mij verslavend. Net als mooie horloges.
On topic: vandaag deze topper weer om (foto van vrijdag)
ahh, gaaf! dat was mijn eerste plan voor mijn eerste marathon maar dacht, misschien wat makkelijker om het gewoon in Rotterdam te doen! Parijs lijkt me heel stoer! Veel plezier!
twee polsen, twee horloges hahaha, met een marathon kan dat
warmte heeft voor en nadelen, het is wel zwaar maar het voelt ook wel echt fijn vind ik
ahhh leuk! gave herinnering en ook cool dat je hem dan ook lekker draagt vandaag
dank je wel!
ja blessures zijn heel vervelend, opeens heb je ze maar voordat je er vanaf bent… pfff…
maar ook de kleinere afstanden zijn heerlijk! (stiekem juist fijner )
nodig zijn die spullen ook niet perse hoor, maar soms wel leuk Cool dat je hem ook hebt gelopen
Goede reactie, like that Dank je wel!
Ik heb vooral alle vrijwilligers proberen te bedanken, super fijn dat ze zich inzetten!