ik heb mijn Garmin omgehad (https://buy.garmin.com/en-US/US/p/122785), blijft een prima horloge. Ik had wel wat moeite met de GPS connectie bij de start, maar goed… Ik heb de borstband bewust maar thuis gelaten
Ik heb nog een beetje getwijfeld of ik mijn sub of dd zou dragen maar ben voor de sub gegaan. Dat was uiteindelijk nog best handig om mijn energie inname te timen (wat wel fout ging overigens). enne…
ik wil natuurlijk gewoon mijn Rolex dragen bij dit soort dingen, of het nu handig is of niet
Ik had de eerste 15 a 20 km echt moeite om steeds in te kunnen halen, dus volgende keer moet ik een snellere tijd opgeven. Ik had mijn energie inname niet goed op orde waardoor ik een hongerklop had tussen de 30 en 38 km, dus daar moet ik ook even beter naar kijken
ja dat herken ik wel, is echt zo enorm druk… ik had het er nu voor een marathon wel voorover, maar ik doe dat soort hele drukke wedstrijden ook maar heel beperkt…
Ik had eigenlijk een hotel willen nemen in het centrum, maar was te laat
Dus je had een Garmin én een sub om?
Ik heb het op de tv gevolgd; was erg leuk om Abdi Nageeye en Koen Naert te zien met hun toptijden, geweldig. Het leek me erg warm; heb vanmiddag zelf nog een 20k gelopen, maar haalde door de warmte (en doordat iemand mijn flesje drinken had weggehaald) niet het beoogde tempo. Ben blij dat ik vandaag geen marathon hoefde te lopen!
Die van Rotterdam is de enige die ik ooit liep, paar jaar geleden. Was erg zwaar, toen was het ook warm.
Ik heb in 2016 in Rotterdam 4:19 gelopen, en toen was het lang niet zo warm als vandaag.
Als herinnering aan die Marathon en aan de voorbereiding heb ik mezelf getrakteerd op mijn Shogun, en uiteraard is deze vandaag op mijn pols te vinden.