Welke horloge droegen jullie tijdens de Rotterdam Marathon?

ik heb mijn Garmin omgehad (https://buy.garmin.com/en-US/US/p/122785), blijft een prima horloge. Ik had wel wat moeite met de GPS connectie bij de start, maar goed… Ik heb de borstband bewust maar thuis gelaten :slight_smile:

Ik heb nog een beetje getwijfeld of ik mijn sub of dd zou dragen maar ben voor de sub gegaan. Dat was uiteindelijk nog best handig om mijn energie inname te timen (wat wel fout ging overigens). enne…

ik wil natuurlijk gewoon mijn Rolex dragen bij dit soort dingen, of het nu handig is of niet :stuck_out_tongue:

Andere nog gelopen?

3 likes

Geen idee, wanneer is/ was dat?

5 likes

Aan de hoeveelheid hinkelende en half kreupele mensen bij mij in de trein te zien…vandaag.

5 likes

Vandaag Apple watch series 3. Niet meegedaan aan de marathon wel gaan kijken. Volgend jaar is het mijn beurt🙈

2 likes

Proficiat! Wat voor tijd had je gelopen?
Tevreden mee?

1 like

Ik heb er niks mee, duursporten. Veel te vermoeiend. Maar ûh, was het leuk? Ik heb trouwens wel wat met Marathon, vooral de TSAR vind ik mooi! :sunglasses:

2 likes

Deze:

Was in Poeldijk, niets mee gekregen van de marathon dus.

5 likes

dat was vandaag :wink:

cool, keep me posted, loop misschien nog wel een keer :slight_smile:

Ik liep vroeger de 10km vaak mee. Maar tegenwoordig staat het mij zo tegen om met die drukte de stad in te gaan dat ik niet meer mee doe.

Ik ging altijd zonder horloge :shushing_face:
Juist gewoon mee doen voor de lol. Als ik ergens onder de 60 min uitkwam vond ik dat al mooi.

1 like

Dank je wel! :slight_smile:

4u08, eerste marathon dus wel tevreden mee.

Ik had de eerste 15 a 20 km echt moeite om steeds in te kunnen halen, dus volgende keer moet ik een snellere tijd opgeven. Ik had mijn energie inname niet goed op orde waardoor ik een hongerklop had tussen de 30 en 38 km, dus daar moet ik ook even beter naar kijken :slight_smile:

Maar het was lekker weer, dus waarom haasten :smiley:

12 likes

het was vooral vermoeiend :stuck_out_tongue: haha en als je van lopen houd is het best leuk ja :smiley:

1 like

Respect, en gefeliciteerd met het afronden van je eerste marathon!

1 like

oh wacht, dat was gisteren…

2 likes

Aha, een Citizen Promaster vandaag👍

1 like

ja dat herken ik wel, is echt zo enorm druk… ik had het er nu voor een marathon wel voorover, maar ik doe dat soort hele drukke wedstrijden ook maar heel beperkt…

Ik had eigenlijk een hotel willen nemen in het centrum, maar was te laat :frowning:

1 like

:pray:

1 like

Volgende week loop ik in Parijs

Rotterdam ook al twee keer gedaan maar al langer geleden. Perfecte sfeer en organisatie.

2 likes

Dus je had een Garmin én een sub om?
Ik heb het op de tv gevolgd; was erg leuk om Abdi Nageeye en Koen Naert te zien met hun toptijden, geweldig. Het leek me erg warm; heb vanmiddag zelf nog een 20k gelopen, maar haalde door de warmte (en doordat iemand mijn flesje drinken had weggehaald) niet het beoogde tempo. Ben blij dat ik vandaag geen marathon hoefde te lopen!

Die van Rotterdam is de enige die ik ooit liep, paar jaar geleden. Was erg zwaar, toen was het ook warm.

3 likes

Top gedaan! Marathonlopers zijn helden!

Ik heb in 2016 in Rotterdam 4:19 gelopen, en toen was het lang niet zo warm als vandaag.
Als herinnering aan die Marathon en aan de voorbereiding heb ik mezelf getrakteerd op mijn Shogun, en uiteraard is deze vandaag op mijn pols te vinden.

2 likes