Bij mij is de oude vertrouwde Lorus mee gegaan en de Tag Heuer.
Ik wilde de lorus eigenlijk meer dragen omdat die wel wat meer stootjes kan hebben (en mag hebben) dan de Tag, maar uiteindelijk de lorus maar 1 avondje gedragen. Ik vond de Tag toch gewoon te mooi om weg te leggen
Uiteraard niet gedragen tijdens het zwemmen in de zee omdat ik hem liever niet in zout water onderdompel en ik ook liever niet een witte streep op mān arm wilde hebben
In het zwembad een Invicta 8926OB op een nato bandje, goed waterdicht en lekker comfortabel.
Tijdens het klussen aan de tuin en vijver een paarse Icewatch⦠want die mag best stuk en vies worden.
jeetje, das nog es n hele collectie. nee, bij mij op vakantie 1 klokje meegeweest de afgelopen keren. makkelijk af te lezen met lumed wijzers, āzaklampjeā aan boorr mocht net wat meer nodig zijn, handige functies (heerlijk n snooze op vakantie :D), nooit n lege batterij, altijd de juiste tijd, en kan tegen n stootje.
Ik ga in september pas op vakantie. Een goede zaak, want waarschijnlijk is tegen die tijd mijn Obris Morgan Pradata (zojuist besteld :)) dan wel binnen! Anders denk ik mijn Casio WVQ-M410B. Misschien neem ik ze wel allebei mee!?